Redactie - 17 maart 2020

Cisco eert Conscia Group

Cisco eert Conscia Group image

Conscia Group heeft zich als eerste Cisco-partner ter wereld in meerdere landen gekwalificeerd tijdens een gecombineerde Cisco Customer Experience Specialization Partner-review. Dit betekent dat Conscia in staat is om middelen, consistente processen en tools in te zetten in meerdere landen. Daarmee mag het bedrijf nu in Nederland, Denemarken, Noorwegen en Zweden de kwalificatie ‘Advanced Customer Experience Specialized’ dragen.

“Een klantervaring van wereldklasse voor de gehele levenscyclus van hun oplossingen is essentieel voor het succes van klanten en is voor ons een belangrijk concurrentievoordeel. Gefeliciteerd, Conscia, met deze bijzondere prestatie”, zegt Kom Sonn, Channel Lead, Cisco EMEAR North.

IT is traditioneel vooral gefocust op het invullen van de technologische behoeften voor de korte termijn. Maar inmiddels wordt IT steeds belangrijker voor de business, neemt de complexiteit toe en bestaat het uit steeds meer onderling verbonden componenten. Dit betekent dat de oude, gefragmenteerde aanpak klanten niet de langetermijnwaarde biedt die ze zoeken. In een wereld die zich kenmerkt door voortdurende ontwikkeling en implementatie van IT-functionaliteit, moet een partner nauwer samenwerken met klanten om ervoor te zorgen dat zij sneller kunnen profiteren van continue software innovaties.

Dit is precies wat de Cisco Customer Experience Specialization Capability voor partners adresseert. In ieder van de vier landen waar Conscia actief is, zijn er nu meerdere gecertificeerde Customer Success Managers en getrainde Renewal Managers en Adoption Consultants. Zij kunnen bouwen op de expertise en de geauditeerde processen van het Conscia Center of Excellence in Customer Experience (CX). Samen zorgen ze ervoor dat in ieder Conscia-traject met klanten de focus ligt op het identificeren en leveren van de zakelijke waarde die klanten zoeken. Daarbij gaat het om daadwerkelijk meetbare resultaten tijdens de gehele levenscyclus van de geleverde oplossing of service.

“Het feit dat wij als eerste Cisco-partner ter wereld de Cisco Customer Experience Advanced Specialization hebben behaald, is een bewijs van ons ‘DNA’ om voorop te lopen wanneer Cisco een nieuwe richting inslaat. Deze belangrijke mijlpaal sluit naadloos aan op onze visie om voortdurend relevant te blijven voor klanten en om tijdens de gehele levenscyclus de beste klantbeleving te garanderen”, zegt Marcel Cappetti, CEO van Conscia Nederland.

De externe Cisco Customer Experience Specialization Capability-audit is op 27 februari 2020 uitgevoerd door NSF International. Daarbij is vastgesteld dat Conscia Group (Nederland, Denemarken, Noorwegen en Zweden) voldoet aan alle kwaliteitseisen.