Witold Kepinski - 28 januari 2020

LiveRamp benoemt Martijn Eindhoven tot Head of Privacy Solutions

Vanaf 1 februari 2020 is Martijn Eindhoven (38) Head of Privacy Solutions van marketing-, data- en technologiebedrijf LiveRamp.

Binnen LiveRamp, dat in 2019 de Nederlandse start-up Faktor overnam, wordt Eindhoven verantwoordelijk voor het uitbreiden van het portfolio privacyproducten en -diensten. Met de komst van Eindhoven versterkt LiveRamp zijn wereldwijde positie als specialist op het gebied van privacy en gegevensbeheer.

Eindhoven beschikt over een achtergrond in programmatic advertising. Zo was hij eerder verantwoordelijk bij Sanoma voor de uitrol van het automated trading platform en had hij de leiding over de Ahold Marketing en Media Group. In de afgelopen jaren heeft Eindhoven als consultant op het gebied van privacy, data en techniek onder meer Talpa, RTL, bol.com, Knab en Funda ondersteund. Daarnaast vervult hij op vrijwilligersbasis een belangrijke rol binnen de privacywerkgroep van brancheverenigingen IAB Nederland en bvA.