Redactie - 24 december 2019

Espresso gridpoint geeft Service met een hoofdletter “S”

Espresso gridpoint geeft Service met een hoofdletter “S” image

De Service van Cloud Service Provider Espresso gridpoint gaat verder dan een normale CSP. Dat uit zich in een persoonlijke benadering die in alle facetten van het bedrijf is terug te vinden. Betrokken zijn bij alle Business partners (klanten) en ze stap-voor-stap door diverse processen leiden, begeleiden en ondersteunen. Dat maakt Espresso gridpoint niet zomaar een leverancier van private cloud diensten maar tevens een waardevolle adviseur voor business partners.

Gedurende het jaar bezoekt Espresso gridpoint diverse conferenties, zowel op technisch- als commercieel gebied om input te verkrijgen over trends, marktkennis- en toekomstige ontwikkelingen rondom cloud computing. Deze informatie wordt verwerkt waarna Espresso gridpoint de kennis deelt met haar klanten en prospects tijdens jaarlijks terugkerende evenementen. Elk jaar begint standaard met de Winterschool – deze is alleen bedoeld voor klanten. Hier wordt o.a. de roadmap gedeeld. De technologische kant wordt belicht door Piet Honkoop en de sales- en marketingkant door Marga Reuver.

De Spring class, Summerschool en Autumn class zijn primair voor prospects, maar alle business partners van Espresso gridpoint zijn ook van harte welkom. Deze evenementen gaan over specifieke ontwikkelingen in de markt. Bijvoorbeeld over de High Performance Computing werkplek (HPC) of; hoe verander je je businessmodel? Wat zijn de trends in de markt? Ook worden bepaalde marktonderzoeken en rapportages gedeeld.

Espresso gridpoint organiseert in samenwerking met haar business partners ronde tafels voor eindgebruikers, al dan niet met een rondleiding in het datacenter. Dit is om de cloud zichtbaar, tastbaar en transparant te maken voor alle betrokkenen. Met name business partners die eindgebruikers hebben in marktsegmenten als accountancy, gezondheidszorg en onderwijs, vinden het erg prettig om dit aan hun klanten te laten zien.

Naast de evenementen geeft Espresso de klanten ook ‘stof tot nadenken’, dat is een blog die middels LinkedIn en Dutch IT-channel wordt gepubliceerd. Hiermee worden ICT partners, of eigenlijk het hele ICT kanaal, onder andere geïnformeerd over de toekomstige rol van Managed Services Partners. Maar ook het belang voor het selecteren van de juiste cloud leverancier, het optimaliseren van clouddiensten en het voordeel van een goed bereikbare- en terzake kundige support organisatie komt aan bod. Persoonlijke benadering en ondersteuning is hierin zeer relevant. Voor Espresso gridpoint is persoonlijke benadering noodzakelijk in een steeds snellere, niet transparante digitale wereld. Service met een hoofdletter “S”.

Espresso gridpoint is genomineerd voor Cloud Service Provider of the Year 2019

Door: Redactie