Selligent en Cisco bundelen krachten

12-12-2019 | door: Witold Kepinski

Selligent en Cisco bundelen krachten

Selligent Marketing Cloud sluit zich aan bij het SolutionsPlus-programma van Cisco en biedt klanten van Cisco daarmee nieuwe customer experience gestuurde oplossingen. Selligent vult hiermee het nieuwe Cognitive and Collaborative Contact Center-productenpakket van Cisco aan. Met de vooruitstrevende technologie kunnen bedrijven de hele customer journey niet alleen uitvoeren, maar ook beïnvloeden.

Cisco SolutionsPlus is een inkoopprogramma dat een selecte set Cisco-compatibele producten op de Cisco-prijslijst plaatst, zodat klanten, verkoopteams en partners in één keer kunnen bestellen. Als officieel partner biedt Selligent klanten van Cisco oplossingen die gericht zijn op het leveren van datagestuurde klantervaringen, op basis van één alomvattend klantenprofiel. De samenwerking is de katalysator voor meer verbonden omnichannel-klantreizen dankzij een nieuw niveau van intelligent klantenbeheer voor klantenservicemedewerkers.

Het nieuws volgt op de recente samenwerkingsverbanden die zijn aangekondigd op de  Cisco Contact Center Summit 2019 met Upstream Works Software (softwarespecialist voor omnichannelklantenservice) en Bucher + Suter, die beide ook lid zijn van het SolutionsPlus-programma. Het toenemend aantal samenwerkingen onderstreept het belang van een overkoepelende klantervaring over de verschillende silo’s van marketing, service en verkoop heen.

“De focus van Selligent lag geruime tijd op het innoveren van technologieën die de waarde en loyaliteit van klanten op lange termijn vergroten”, aldus John Hernandez, CEO van Selligent. “Dankzij een uitgebreid overzicht van alle contactmomenten tussen een klant en een merk die vaak verspreid zijn over onsamenhangende afdelingen en systemen, kunnen bedrijven hun medewerkers helpen om interacties persoonlijker te maken en zo de klantervaring te verbeteren. We zijn blij om ons aan te sluiten bij de Cisco-community en bedrijven zo een echt geïntegreerde klantervaring – en bijbehorende bedrijfsimpact – te kunnen bieden.”

Terug naar nieuws overzicht