Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

11-12-2019 | door: Witold Kepinski

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Deirdre van der Burg (45) is per 7 oktober 2019 aangesteld als strategisch marketing manager bij clouddistributeur Uniserver. Van der Burg is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een marketingstrategie en het ondersteunen van de directie met strategische inzichten en ideeën. Daarnaast is zij verantwoordelijk voor het opzetten en uitbouwen van de marketingafdeling binnen de organisatie. Uniserver heeft de ambitie om de leidende clouddistributeur in Nederland te worden.

Van der Burg over haar nieuwe functie: “Ik heb enorm veel zin in deze uitdaging. De IT-sector is dynamisch en ik kijk ernaar uit om met Uniserver de ruggengraat van de Nederlandse cloudinfrastructuur uit te bouwen. Cloud is de toekomst, maar veel organisaties vinden de overstap nog spannend. Ik zie veel kansen voor Uniserver om daarin een sleutelrol te spelen.”

Voordat Van der Burg bij Uniserver kwam werken, heeft zij vijftien jaar als strategisch marketing manager gewerkt bij onder andere ABN AMRO, ING en Tempo Team. In haar carrière heeft Van der Burg alle facetten van marketing eigen gemaakt, van strategische positionering tot landelijke campagnes. Haar jarenlange ervaring in het vakgebied zet ze in bij haar nieuwe rol: “Uniserver is een kleiner bedrijf dan mijn vorige werkgevers, maar dat biedt mij de mogelijkheid echt het verschil te maken en Uniserver vooruit te helpen.”

Terug naar nieuws overzicht
Cloud