Witold Kepinski - 06 december 2019

Customer Engagement Center SalesQ bestaat tien jaar

Customer Engagement Center SalesQ bestaat tien jaar. In de afgelopen tien jaar is het Haarlemse bedrijf uitgegroeid tot een organisatie van 40 personen bij wie presteren, kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel staan.

Voormalig directeur Charley Beerman besloot in 2009 zijn eigen onderneming te beginnen. Tijdens het dieptepunt van de crisis begon hij SalesQ, samen met compagnon Margit Haalebos. Onder het mom van “vanaf hier kunnen we alleen nog maar groeien”.

Vijf jaar later kwam Pepijn Beerman de gelederen bij SalesQ versterken. De samenwerking met broer Charley bleek goed te verlopen en in 2015 werden de broers compagnons. Vier jaar lang hebben ze samen aan het roer van SalesQ gestaan. In 2018 stapte Charley uit het bedrijf en werd Pepijn Beerman algemeen directeur

SalesQ heeft zich in de afgelopen tien jaar ontwikkeld tot een Customer Engagement Center dat zich focust op het leveren en onderhouden van adressenbestanden van bedrijven, het telefonisch opvolgen van prospects, koude en warme acquisitie en retentiemanagement. Daarmee heeft SalesQ een mooi klantenbestand opgebouwd. Onder andere Cisco, Booking.com, Wolters Kluwer, Volvo en DITP maken gebruik van de diensten van SalesQ. Betrouwbaarheid staat bij SalesQ hoog in het vaandel en wordt onderstreept door de ISO 27001- en ISO 9001-certificeringen. Hiermee bewijzen ze te voldoen aan de wet- en regelgeving op het gebied van kwaliteitsmanagement.

SalesQ over tien jaar

De ambitie en doelstelling voor de komende tien jaar is om met SalesQ ook internationaal een naam op te bouwen. Ook zal SalesQ blijven investeren in professionaliteit, digitalisering en het binden van mooie opdrachtgevers.