Witold Kepinski - 18 november 2019

Adobe Experience Platform met nieuwe CXM innovaties

Adobe Experience Platform met nieuwe CXM innovaties image

Adobe kondigt nieuwe innovaties aan om geweldige klantervaringen op schaal te leveren met het Adobe Experience Platform.

Het betreft een open en uitbreidbare platform voor Customer Experience Management (CXM). Innovaties omvatten mogelijkheden voor gegevensbeheer, algemene beschikbaarheid van de Real-time Customer Data Platform (CDP) -service van Adobe, evenals nieuwe manieren om impactvolle ervaringen te personaliseren en te leveren door middel van customer journey-orkestratie en door Photoshop geïnspireerde analyses.

“Klantervaring is het nieuwe slagveld voor bedrijven van elke omvang. Merken moeten de kloof dichten tussen de klant, de kanalen waarop ze actief zijn en de merkervaring die ze verwachten”, zegt Suresh Vittal, vice-president van Adobe Experience Cloud.

Hij vervolgt: "Adobe Experience Platform is gebouwd om merken een enkel, actiegericht beeld van elke klant in realtime te geven zonder de pijn van het verbinden van oude gegevens over siled-systemen en verschillende digitale en fysieke klantcontactpunten."

Lees meer hier.