Redactie - 19 november 2019

Corteza Service Cloud als open source alternatief voor Salesforce

Corteza Service Cloud als open source alternatief voor Salesforce image

Corteza heeft de release aangekondigd van Corteza Service Cloud, het gratis, open-source en zelfgehoste alternatief voor Salesforce Service Cloud.

Corteza Service Cloud is een klantenservice die is gebouwd op het Corteza Low-Code platform. Het stelt bedrijven in staat om snellere en meer gepersonaliseerde service te leveren aan hun klanten, via meerdere kanalen. Medewerkers van de klantenservice krijgen 360-graden overzichten van cases, accounts en contacten, waardoor ze snel de meest uitstekende service kunnen bieden.

Rechten, gedetailleerde productinformatie en de kennisbasis zijn gemakkelijk toegankelijk en stellen agenten in staat om de klanttevredenheid te vergroten.

Er worden geavanceerde servicedesk-inzichten gegeven, inclusief waar tijd wordt besteed en wat de bijbehorende kosten zijn. De belangrijkste prestatie-indicatoren worden weergegeven in grafieken op de startpagina en het hoofddashboard en gedetailleerde inzichten worden onthuld in accounts of individuele gevallen.

"De release van Service Cloud is een nieuwe belangrijke stap in de groei van het Corteza-platform", zegt Niall McCarthy, voorzitter van het Corteza-project en CEO van Crust Technology. "We zijn erg trots op het leveren van een volledig gratis enterprise-grade servicedesk als aanvulling op onze CRM-, Messaging- en Low Code-oplossingen".

De enterprise-grade Corteza Service Cloud is de beste optie voor bedrijven die een zeer aanpasbare, zelfgehoste en betrouwbare servicedesk-oplossing zoeken. De code en alle gegevens in Corteza Service Cloud staan ??onder uw controle en zijn alleen toegankelijk voor degenen die hiervoor zijn goedgekeurd.

De belangrijkste kenmerken van Corteza Service Cloud zijn:

- Casemanagement
- Account- en contactbeheer, inclusief rechten
- Productbeheer, inclusief machtigingssjablonen voor producten
- Kennisbank
- Procesautomatisering
- Geavanceerde op rollen gebaseerde machtigingen
- Geavanceerde rapportage
- Records importeren en exporteren
- Klaar voor mobiel (responsief ontwerp)
- Enterprise messaging
- 100% gratis en open-source

Corteza Service Cloud is toegevoegd aan de kern van het Corteza-platform, naast de Unified Workspace (zoals Google G Suite), Enterprise Messaging (zoals Slack), een low-code omgeving voor het snel en veilig leveren van op records gebaseerde beheeroplossingen en CRM ( zoals Salesforce).

Om te beginnen met Corteza Service Cloud, kunt u uw instantie instellen. Migreren naar Corteza Service Cloud vanaf een andere servicedesk is, dankzij de flexibiliteit van Corteza en gegevensimportfuncties, eenvoudig. Om het online uit te proberen, of voor hulp bij installatie of andere vragen, bezoek de Corteza community-server op https://latest.cortezaproject.org/ .