Witold Kepinski - 28 oktober 2019

Secureworks verwelkomt Steve Hardy als Chief Marketing Officer

Secureworks, een cybersecurity-bedrijf, stelt Steve Hardy per direct aan als Chief Marketing Officer. Als CMO is Steve verantwoordelijk voor Secureworks' globale marketingstrategie, waaronder productmarketing, het genereren van vraag, corporate communicatie en field marketing.

Hij rapporteert rechtstreeks aan Mike Cote, President en CEO van Secureworks, en is werkzaam op het hoofdkantoor in Atlanta.

Steve was hiervoor Vice President, Head of Marketing bij PerkinElmer, Inc. Daar bracht hij de go-to-market-activiteiten in lijn met de productgerichte afdelingen en realiseerde zo een op marketing gebaseerde omzetgroei met dubbele cijfers. Als ervaren B2B-leider in zowel globale als opkomende technologiebedrijven heeft hij bij Automatic Data Processing (ADP) en bij Gartner, Inc. diverse marketing-leiderschapsfuncties vervuld. In die hoedanigheid was hij verantwoordelijk voor klantgerichte strategieën die de naamsbekendheid, omzet en het klantenbehoud verhoogden.