Witold Kepinski - 03 oktober 2019

Oracle CX aanbod is uitgebreid na overname CrowdTwist

Oracle heeft aangekondigd dat het een overeenkomst heeft getekend om CrowdTwist te verwerven, een cloud-native klantloyaliteitsoplossing om merken in staat te stellen gepersonaliseerde klantervaringen aan te bieden.

De oplossing biedt meer dan 100 out-of-the-box engagement-paden en biedt marketeers een snelle time-to-value om een ??completer beeld van de klant te ontwikkelen. Aan het einde van de overname zal het CrowdTwist-team toetreden tot de Oracle Customer Experience (CX) Cloud-organisatie.

In de omni-channelomgeving van vandaag is klantbehoud cruciaal voor elk bedrijf en loyaliteit is de verbindende component voor een merk in alle marketinginitiatieven, zo meldt Oracle. "Veel loyaliteitsproducten bieden echter statische, eenkanaals, bestedingsprogramma's die vol zitten met services en maatwerk, waardoor moeilijk aan te passen programma's worden gemaakt die duur zijn om te implementeren en te onderhouden. De cloud loyaliteitsoplossing van CrowdTwist biedt aanpasbare programma's die zijn afgestemd op de behoeften van de klant om kortingen, punten, check-ins of beloningen aan te bieden", aldus Oracle.

Samen willen Oracle en CrowdTwist nu organisaties in staat stellen om gepersonaliseerde betrokkenheid te leveren en loyaliteits- en beloningsprogramma's uit te breiden.

Door: Witold Kepinski