Redactie - 27 augustus 2019

Lantech kiest voor Marketing as a Service van Leadgate Europe

Lantech kiest voor Marketing as a Service van Leadgate Europe image

Lantech, de totaalleverancier van netwerk- en securityoplossingen, kiest voor de Marketing as a Service dienstverlening van Leadgate Europe. Leadgate Europe zet de ambitieuze groeidoelstelling van Lantech kracht bij via online leadgeneratie op basis van een datagedreven aanpak.

Sebastiaan Kors (foto) werd Managing Director bij Lantech en sprak een groeiambitie uit waarin het aantrekken van nieuwe klanten via online leadgeneratie centraal stond. Voor Lantech was het nog gebruikelijk om leads te genereren via evenementen en het eigen netwerk. Door het ontbreken van een eigen marketingafdeling stond Lantech voor een keuze: zelf online marketingspecialisten in huis nemen of de online marketing uitbesteden? De Marketing as a Service aanpak van Leadgate Europe bood een middenweg. In dezelfde maand genereerde Lantech al online leads en heeft het bedrijf nog steeds controle over het marketingproces. Lantech kreeg de beschikking over een team van online marketingspecialisten. Een team met IT-kennis en expertise in specialismen zoals strategie, SEO, SEA, marketing automation, website-optimalisatie en content.

Sebastiaan Kors, Managing Director van Lantech, licht zijn keuze toe: ‘’Één van onze doelstellingen is om de meest innovatieve netwerk- en securityleverancier van Nederland te zijn. Wanneer je een dergelijke doelstelling hebt, is het essentieel om samen te werken met specialisten. Wij zijn daarom een samenwerking aangegaan met Leadgate Europe. In de eerste gesprekken was het voor ons vrij snel duidelijk dat Leadgate Europe online marketing expertise kan koppelen aan onze business. Zij zijn online marketingspecialisten voor IT-bedrijven en hebben aangetoond bekende IT-bedrijven substantieel te laten groeien via online leadgeneratie. De eerste resultaten zijn zeer positief en geven veel vertrouwen om de doelstellingen te behalen.’’

Sjors Teeuwen, Sales & Marketing Director bij Leadgate Europe sluit af: ‘’Ambitieuze klanten zoals Lantech zijn ons niet vreemd. Voorafgaand aan elke samenwerking starten wij altijd met strategische sessies. Samen formuleren en stellen wij in de strategische sessies de maandelijkse doelstellingen op. In maandelijkse sessies evalueren wij of de maandelijkse doelstellingen daadwerkelijk zijn behaald en wat eventuele verbeterpunten zijn. Wij stellen Online Marketingfunnels beschikbaar voor al onze klanten met live inzicht in de leadflow. Lantech ziet via hun eigen Online Marketingfunnel op basis van de data in hoeverre de ambitieuze doelstellingen worden verwezenlijkt.’’