Witold Kepinski - 29 juli 2019

Salesforce Service Cloud is uitgebreid

Salesforce Service Cloud is uitgebreid zo meldt het Californische cloud gebaseerde crm bedrijf. De nieuwe innovaties in Service Cloud maakt het volgens Salesforce voor consumenten gemakkelijk om de servicekanalen die ze verkiezen te ontdekken en te gebruiken, en bedrijven in staat stellen bots op meer kanalen te implementeren zodat ze kunnen schalen om te voldoen aan de groeiende eisen van de consument.

Nu kan elke interactie met de digitale klantenservice naadloos zijn, ongeacht of deze plaatsvindt op internet, berichten-apps, chat of anderszins zo meldt Salesforce

Het  nieuwe kanaalmenu biedt klanten een eenvoudige manier om gesprekken met bedrijven te starten op hun favoriete berichten- en chatkanalen zoals SMS, Facebook Messenger, WhatsApp of webchat, evenals traditionele kanalen zoals spraak. Het kan overal in een website worden ingesloten, inclusief gebieden met veel verkeer, zoals betalen of de startpagina, waardoor het gemakkelijk vindbaar en toegankelijk is. En het kanaalmenu kan met slechts vier klikken worden ingesteld, waardoor bedrijven duur en tijdrovend ontwikkelingswerk kunnen vermijden, zodat ze meteen aan de slag kunnen aldus Salesforce.

Lees verder meer details op de website van Salesforce.com.

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024