Riverbed Aternity divisie biedt Digital Experience Management

22-07-2019 | door: Redactie
Deel dit artikel:

Riverbed Aternity divisie biedt Digital Experience Management

Riverbed formeert een nieuwe Aternity-divisie om de groeimogelijkheden in Digital Experience Management (DEM) beter te benutten. Het DEM-portfolio van Riverbed omvat End User Experience Monitoring- (EUEM) en Application Performance Management-oplossingen (APM).

Aternity, is een speler op het gebied van DEM, biedt een set van mogelijkheden voor een rijk inzicht op transactieniveau in alle aspecten van de eindgebruikerservaring – van eindgebruikersdevice tot aan de applicatiecode. Zo is de gebruikerservaring van traditionele, SaaS-, mobiele en cloudapplicaties te verbeteren.

Riverbed blijft zich tegelijkertijd sterk richten op zijn Digital Networking-activiteiten die onlangs een sterk momentum ervoeren na belangrijke vernieuwingen binnen het productportfolio, zo meldt het bedrijf.

Gezamenlijk richt Riverbed zich op een markt (Total Adressable Market, of TAM) met een omvang van meer dan 20 miljard dollar voor Digital Networking en DEM. De nieuwe Aternity-divisie richt zich op een TAM ter waarde van ongeveer 10 miljard dollar. Aternity realiseerde bijna honderd procent groei in abonnementen en SaaS-boekingen in 2018.

Terug naar nieuws overzicht