Wouter Hoeffnagel - 28 juni 2019

Verizon en Zoom gaan samenwerking aan rond zakelijke communicatie

Verizon Business Group gaat een samenwerking aan met Zoom Video Communications om zijn wereldwijde klanten een nieuwe Unified Communications-oplossing te bieden. Deze oplossing heeft als doel om de onderlinge samenwerking tussen organisaties te verbeteren. De oplossing is nu beschikbaar als cloud-dienst voor alle zakelijke klanten van Verizon.

Alle klanten van Verizon kunnen meer dan vijftig landen bereiken via Call-In Toll/Toll Free of Call-me nummers. Ook kunnen gebruikers kosteloos deelnemen aan Zoom-vergaderingen via een Verizon Wireless-telefoon of Verizon Voice-over-IP (VoIP). Daarnaast is het mogelijk om gratis gebruik te maken van het audiogedeelte van een Zoom-vergadering via Verizon VoIP. Aangezien Verizon de dienst beheert, kunnen klanten gebruikmaken van Zoom zonder dat ze zelf personeel of tijd moeten vrijmaken voor het beheer ervan. Klanten kunnen ook bij Verizon terecht voor training, gebruikersadoptie en technische ondersteuning.

'Gebruiksgemak en prestaties'

"Wereldwijd raken bedrijven steeds afhankelijker van tools en oplossingen die flexibel, intuïtief en betrouwbaar zijn. Gebruiksgemak en prestaties zijn essentiële eigenschappen voor videosamenwerking. Het stimuleert de betrokkenheid van werknemers en zorgt voor een hogere productiviteit in de hele onderneming. Het is onze missie om elk bedrijf de oplossingen te bieden die bijdragen aan deze resultaten", aldus Shawn Hakl, SVP Business Products bij Verizon. "Door Zoom toe te voegen aan ons portfolio van samenwerkingspartners hebben onze zakelijke klanten toegang tot technologie die zowel gebruiksgemak als prestaties levert."

Deze nieuwe Verizon/Zoom-oplossing is per direct wereldwijd beschikbaar.