Witold Kepinski - 22 juni 2019

Cloudlunch belicht keuze stress en omgaan met personeelstekort

De derde editie van de CloudLunch in Restaurant Bistro Belle in Oud-Zuilen is geslaagd. Wederom kwamen veel mensen uit de Nederlandse ICT-branche samen om de stand van zaken rond cloud business te bespreken. Tevens waren er interessante sprekers. Mediapartner Dutch IT-channel was er bij en sprak in een video update met Thijs van Hofwegen (Force10), Maarten Hensen (Insight), Marga Huijbregts (De Ympactbrigade), Martijn van Zoeren (Cloud41), Else van Nieuwkerk (Nederland ICT), Eric van Marle (Marlink Executive Search) en Erik den Breejen (AB2 Internet).

CloudLunch is een nieuw kennis en netwerk platform voor cloud eigenaren, managers en ondernemers. Tijdens de goede lunch kun je netwerken met peers uit de industrie. Goed eten en drinken dus, kennis delen, inspiratie opdoen, leren van je mede-ondernemers uit de markt. Leren van informatie over innovatie binnen en vooral ook buiten de Cloud markt in een aangename en gezellie sfeer.

Naast de goede lunch waren er interessante sprekers. Maarten Hensen, Sales Manager van Insight, sprak over ‘Cloud leidt tot keuzestress’. Tijdens zijn keynote schetste Maarten een beeld van de keuzestress die Cloud veroorzaakt en de wijze waarop bedrijven kunnen komen tot een goede strategie en beleid rondom Cloud.

Marga Huijbregts, oprichtster van De Ympactbrigade sprak over ‘Personeel gezocht! of zelf slimmer digitaal organiseren?’ Marga ging in op de personeelstekorten in de Cloud. Door inzet van technologie kunnen ook tekorten opgelost worden maar ook met slim te organiseren zijn minder mensen nodig.

Meer informatie: www.cloudlunch.nl