Salesforce cloud service down

17-05-2019 | door: Witold Kepinski

Salesforce cloud service down

De Salesforce cloud service is een paar uur in de problemen geweest waardoor klanten geen beschiking hadden over hun applicaties.  Dit staat te lezen op https://downdetector.com/status/salesforcecom en bij de vele comments van klanten.

Gebruikers hebben op hun beurt weer klanten gewaarschuwd dat hun systemen niet altijd goed werken. Sales Cloud en Service Cloud zijn niet goed bereikbaar.

Salesforce cto Parker Harris meldt op Twitter: "To all of our @salesforce customers, please be aware that we are experiencing a major issue with our service and apologize for the impact it is having on you. Please know that we have all hands on this issue and are resolving as quickly as possible."

Salesforce meldt verder: “Het team van Salesforce Technology onderzoekt een probleem met Salesforce-klanten die Pardot gebruiken of hebben in het verleden Pardot gebruikt. De inzet van een databasescript resulteerde in het verlenen van bredere gegevenstoegang aan gebruikers dan was bedoeld. Om onze klanten te beschermen, hebben we de toegang tot alle instanties met getroffen klanten geblokkeerd totdat we de verwijdering van de onopzettelijke machtigingen in de betrokken klantorganisaties hebben voltooid. Als gevolg hiervan kunnen klanten die niet zijn beïnvloed, serviceonderbreking ondervinden. Tegelijkertijd proberen we de oorspronkelijke machtigingen zo snel mogelijk te herstellen. Klanten moeten Trust blijven controleren op updates. ”

Lees meer op  https://downdetector.com/status/salesforcecom

En lees ook meer details in The Register.

 

Terug naar nieuws overzicht
Cloud