SAP versterkt gebruikerservaring in CX Suite

07-05-2019 | door: Witold Kepinski

SAP versterkt gebruikerservaring in CX Suite

SAP heeft nieuwe functies aangekondigd voor zijn SAP C / 4HANA suite met oplossingen voor goede klantervaring (CX) om bedrijven en organisaties te helpen meer persoonlijke relaties te leggen. Dit meldt het bedrijf tijdens de SAP Sapphire 2019 gebruikersconferentie in Orlando.

De nieuwste cloudontwikkelingen maken volgens SAP betrouwbare, aangepaste klantinteracties mogelijk; effectieve training voor verkoop- en klantrelatie teams; en verbeterde communicatie tussen medewerkers en partners.

"Het is tijd om de silo's te doorbreken die een gat creëren wanneer bedrijven denken dat ze een betere ervaring bieden dan hun klanten ervaren," zegt Alex Atzberger, president, SAP Customer Experience. "We blijven nieuwe functies toevoegen aan SAP C / 4HANA en samen met de mogelijkheden van Qualtrics kunnen bedrijven dit gat dichten en succesvol zijn in de Experience Economy."

Levi Strauss

Reeds een toenemend aantal klanten, zoals Verizon Communications, Colgate-Palmolive Company, Coty en Levi Strauss & Co., gebruiken SAP C / 4HANA-oplossingen. Sommige van deze klanten zullen de SAP Customer Experience LIVE , die plaatsvindt op 7 en 8 mei 2019, bijwonen in Orlando, Florida, om hun oplossingen te presenteren.

SAP C / 4HANA Foundation

SAP heeft vde beschikbaarheid aangekondigd van SAP C / 4HANA Foundation, waarmee systeembeheerders en ontwikkelaars cloudoplossingen gemakkelijk en snel vanuit SAP kunnen implementeren.

SAP C / 4HANA Foundation wordt automatisch kosteloos geïmplementeerd voor alle klanten van SAP C / 4HANA en omvat:

Een cockpit als single-entry punt voor beheerders en ontwikkelaars om geïmplementeerde oplossingen en geabonneerde applicaties te bekijken

Een console om nieuwe gebruikers te verifiëren en gebruikersautorisaties te beheren

Uitbreidingsmogelijkheden op SAP Cloud Platform Extension Factory en project "Kyma" die beheerders en ontwikkelaars de tools bieden om de uitdagingen van een gefragmenteerde IT-infrastructuur aan te gaan

Enterprise-Grade Customer Data Platform

Voortbouwend op de basisdiensten van de SAP Customer Data Cloud- en SAP Marketing Cloud-portefeuilles, is SAP van plan om deze oplossingen te evolueren en aan te vullen om een ??klantengegevensplatform van zakelijke kwaliteit te leveren. Het klantgegevensplatform biedt in eerste instantie:

Kernmogelijkheden die directe klantgegevens uit online en offline bronnen verenigen in een gecentraliseerde repository

Verbeteren van datakwaliteit en los identiteiten op in een enkel, verrijkt klantprofiel

Gegevens direct beschikbaar maken voor verbonden SAP- en niet-SAP-toepassingen voor real-time activering

Trainingscloud voor SAP Litmos versterkt de ervaring van mensen: een trainingswolk voor de SAP Litmos-oplossing is de nieuwste toevoeging aan de SAP Customer Experience-portfolio, die gericht en continu leren biedt om mensen uit te rusten met de kennis en vaardigheden die ze nodig hebben om optimaal te presteren. Het bevat een ingebouwde bibliotheek met bekroonde cursusinhoud die is ontworpen om verkoop en klantenservice onder de knie te krijgen. Met 15 miljoen gebruikers en groeiende klanten, waarderen klanten steeds meer de waarde van het leren bouwen van een geëngageerd, geïnformeerd, dynamisch personeelsbestand om klanttevredenheid, retentie en belangenbehartiging te verhogen.

Ruum

De integratie van de oplossing Ruum by SAP, projectmanagementsoftware als een service (SaaS), verbetert de samenwerking en efficiëntie voor gebruikers van SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud en SAP Sales Cloud-portefeuilles. Ruum helpt gebruikers van SAP C / 4HANA organisatorische silo's te overwinnen, projectgerelateerd werk effectiever te beheren en kosten te besparen door minder tijd te besteden aan administratieve taken en het elimineren van de noodzaak voor teamleden om tussen verschillende programma's of systemen te springen. Ruum is een portefeuillebedrijf dat is ontstaan uit SAP.iO Venture Studio, het interne incubatieprogramma dat wordt beheerd door SAP.iO.

Account-gebaseerde marketing

Tegenwoordig introduceert SAP nieuwe mogelijkheden voor de SAP Marketing Cloud-oplossing, waardoor marketeers een grotere mate van precisie en gerichtheid krijgen om de pijplijnprestaties te verbeteren. Gewapend met deze mogelijkheden kunnen marketeers merkbetrokkenheid beter meten, inzoomen op accountgegevens en automatisch doelgroepen maken op basis van individuele toestemming en voorkeuren.

Terug naar nieuws overzicht