Oracle leidt Data Management Solutions for Analytics markt

01-04-2019 | door: Witold Kepinski

Oracle leidt Data Management Solutions for Analytics markt

Oracle leidt de Data Management Solutions for Analytics markt (DMSA). Andere leiders zijn Microsoft, AWS, Snowflake, SAP, Teradata, Google en IBM. Dit meldt Gartner in zijn Gartner 2019 Magic Quadrant For Data Management Solutions For Analytics rapport.

Het onderzoek van Gartner biedt een belangrijke manier voor organisaties om cloudgegevenswarehouse-providers te evalueren en vergelijken.

MarkLogic heeft de beste visie in de DMSA markt aldus Gartner.

Niche spelers

Verder zijn er aardig wat niche spelers zoals Cloudera, Hortonworks, Huawei, Micro Focus, Pivotal, GBase, Arm, Alibaba Cloud, MAPr Technologies en Neo4j.

Data

Omdat organisaties enorme hoeveelheden data gegevens blijven produceren, hebben ze steeds meer platforms nodig waarmee ze zinvolle inzichten uit die gegevens kunnen analyseren, opslaan en extraheren. Hier spelen DSMA leveranciers op in.

Best Practice

De leiders breiden volgens Gartner hun voorsprong uit en gedistribueerde gegevensbenaderingen versterken hun plaats als een best practice voor DMSA.

Terug naar nieuws overzicht