Workshop: De juiste student op de juiste plek met Dynamics 365 for Marketing

17-01-2019 | door: Wouter Hoeffnagel

Workshop: De juiste student op de juiste plek met Dynamics 365 for Marketing
(13-02-2019)

Hoe zet u als onderwijsinstelling eenvoudig events op en begeleidt u de studiekiezer in zijn of haar reis? Welke rol Dynamics 365 for Marketing hierbij kan spelen hoort u tijdens een workshop van CraniumConnect.

De meeste onderwijsinstellingen weten wel dat hoe beter een scholier zich oriënteert op zijn toekomstige studie, des te beter zal die student voorbereid zijn op de volgende stap en des te succesvoller zal hij/zij zijn in het volgen van de opleiding. Opleidingsinstituten zetten verschillende middelen in zodat aankomend studenten zich steeds dieper kunnen oriënteren op hun toekomstige studie. Hulp bij studiekeuze wordt digitaal en face to face aangeboden in de vorm van studiekeuzetests, websites, open dagen, meeloopdagen, proefstuderen etc.

Maar hoe zorgt u als onderwijsinstelling er nu voor dat de geïnteresseerden voor uw opleidingen al die verschillende middelen tot zich nemen? Voor de academische en sociale binding met uw instelling is het van vitaal belang dat er ook confrontatie met het onderwijs is. Dus hoe zorgt u er voor dat studiekiezers zich niet alleen digitaal oriënteren, maar dat ze ook de open dagen en meeloopdagen komen of komen proefstuderen? En daarna dat ze zich ook daadwerkelijk inschrijven bij uw instelling.

De juiste student op de juiste plek

CraniumConnect laat tijdens de workshop zien hoe onderwijsinstellingen Dynamics for Marketing effectief kunnen inzetten om de juiste student op de juiste plek te krijgen. In een demo wordt de functionaliteit van Dynamics for Marketing getoond. Ook is een interactieve workshop beschikbaar waar je aan de slag kunt met het vormgeven van Customer Journeys voor Dynamics for Marketing.

Tijdens deze workshop leer je:

  • Inspire: laat je inspireren door nieuwe ideeën en succesverhalen van moderne marketing technologie.
  • Ontdek: Ontdek mogelijkheden om de marketingprestaties te verbeteren, een gepersonaliseerde ervaringen te leveren en stimuleer innovatie.
  • Experimenteer: de handvatten te geven om de nieuwste tools van Dynamics 365 for Marketing in te kunnen zetten.

Programma

Het programma ziet er als volgt uit:

13.30-14.00: Inloop
14.00-14.10: Introductie
14.10-14.30: Demo Dynamics for Marketing
14.30-15.00: Discussie aansluitend koffie
15.00-15.45: Workshop Student Journey ontwerp
15.45-16.00: Discussie
16.00-16.30: Wrap up

Datum en locatie

Datum: Woensdag 13 februari 2019
Tijd: 14:00 – 16:30
Locatie: Evert van de Beekstraat 354, 1118 CZ, Schiphol

Je kunt parkeren in de parkeergarage. Je ontvangt van Microsoft na de Deep Dive een uitrijkaart.

Aanmelden

Deze sessie is bedoeld voor eindgebruikers van Microsoft Dynamics 365, die werkzaam zijn in de educatie. Microsoft Partners zijn uitgesloten van deelname. Leden van DynamicsHUB kunnen dit event kosteloos bijwonen. U kunt zich hier aanmelden voor de workshop. Lid worden van DynamicsHUB kan hier.

Terug naar nieuws overzicht