Avaya reikt awards uit aan elf partners
12-02-2018 | door: Redactie

Avaya reikt awards uit aan elf partners

Elf partners heeft Avaya Nederland in het zonnetje gezet tijdens haar jaarlijkse uitreiking van de Business Partner Award. Avaya, wereldleider in zakelijke communicatietechnologie en de grootste leverancier van Unified Communications en Contact Center oplossingen in de cloud, wil zo erkenning geven aan de innovatieve prestaties van haar zakelijke partners van het afgelopen jaar. In verschillende categorieën werden er prijzen toegekend.

De prijzen werden uitgereikt op een partnerevenement, als onderdeel van de Avaya Edge World Tour. Avaya heeft zich de afgelopen jaren succcesvol kunnen transformeren van een hardware bedrijf naar een software en dienstverlenend bedrijf. Momenteel zet Avaya in op het versnellen van haar cloud-inspanningen en investeert zij verder in technologieën als Artificial Intelligence en Internet of Things.

Ronald Hoeijenbos, Channel leader Europe North, benadrukte tijdens de uitreiking het belang van haar partners: “Samenwerking is echt het belangrijkste ingrediënt om succes te boeken in deze digitale transformatie. Het ecosysteem waarin onze partners met elkaar samenwerken en nieuwste technologieën combineren laat zien dat we met elkaar in staat zijn om antwoord te geven op de vraagstukken van onze klanten. We zijn dan ook heel blij dat we op zulke specialistische partners kunnen bouwen."

De winnaars van de Avaya Business Partner Awards 2017 in de verschillende categorieën zijn:

#1 Customer Engagement: ViPcom.
Eén van de Contact Center specialisten van Avaya. Heeft bij een grote zorgdienstverlener ervoor gezorgd dat de dienstverlening aan klanten naar een volgend niveau werd getild, in lijn met de ambities van de klant. Tevens was ViPcom in het afgelopen jaar verantwoordelijk voor een van de grootste IP-Office installaties met 3000 gebruikers.

#1 Team Engagement: VodafoneZiggo.
VodafoneZiggo heeft zich het afgelopen jaar weer bewezen met vele Unified Communications projecten als onderdeel van hun Total Communications strategie. Een bewijs daarvan is een zorginstelling in het zuiden van Nederland, een nieuwe klant voor Avaya, die heeft gekozen om met de totale oplossing van VodafoneZiggo weer klaar te zijn voor de toekomst.

#1 CLOUD innovation Midmarket: Unica Schutte ICT.
Landelijk full-service ICT-dienstverlener, met ervaring in het leveren van diverse cloud diensten. Unica Schutte ICT zet zich in om de Avaya IP-Office CLOUD in de markt te zetten. In december nog hebben ze hun eerste cloud contract met meer dan 200 seats getekend, met klanten die wereldwijd energieoplossingen leveren.

#1 CLOUD innovation Enterprise: Axians.
Leverancier van de complete service levenscyclus voor corporate communicatie oplossingen. Is al jarenlang een gewaardeerd partner. De combinatie van gedegen klantinzicht en de uitstekende kennis van het Avaya porfolio hebben geleid tot een toonaangevende CLOUD oplossing op het gebied van Unified Communication en Contact Center voor het enterprise segment.

#1 CLOUD innovation Distribution: Scansource.
Eén van de grootste distributeurs wereldwijd van Avaya. Sprong snel op de innovatieve kans om als eerste IP-Office CLOUD in de Nederlandse markt te zetten en bouwde met toonaangevende CLOUD hosting bedrijven een complete propositie, welke inmiddels door een toenemend aantal partners wordt verkocht.

#1 Distributor: Westcon.
Sinds vele jaren onze toonaangevende distributeur, niet alleen in Nederland maar ook wereldwijd. Hanteert een zeer hoge standaard van dienstverlening aan onze enterprise en midmarket partners. Grote voorraden, sterke pre-sales en post-sales support, een prachtige demo-ruimte waar onze partners ook graag gebruik van maken en een team van enthousiaste, professionele mensen.

#1 Integrated solutions: KPN.
Al vele jaren een sterke partner van Avaya. Heeft opnieuw haar kracht bewezen door een totale propositie te bouwen voor de volgende generatie emergency systemen in Nederland. Integratie van Avaya Aura en Breeze maken het mogelijk om toekomstige functionaliteiten en regelgeving te integreren, zoals bijv. E-call in 2018.

#1 Customer innovation: Dimension Data Nederland.
Een vooraanstaande partner van Avaya in Nederland, laat een grote innovatiekracht zien op het gebied van klantcontact. Klanten worden meegenomen op een journey, waarin een omnichannel roadmap wordt gebouwd om klantcontact naar een volgend niveau te brengen.

#1 NewKidontheBlock: Polymedia.
Polymedia en Avaya hebben het afgelopen jaar besloten het partnerschap te starten. En daarbij te focussen op totale video oplossingen. Deze samenwerking heeft het afgelopen jaar al geleid tot een grote opdracht vanuit een overheidsdienst. Polymedia zal ook met Avaya CLOUD Equinox Meeting Online de markt verder bewerken.

Lifetime Loyalty Award: TSV.
Sinds vele jaren een trouwe en passievolle partner van Avaya. Er zijn vele mooie opdrachten gewonnen en TSV weet als geen ander de klant te ontzorgen. Met deze award wil Avaya zijn dank betuigen aan deze lange samenwerking.

Lifetime Loyalty Award: Forma.
Heeft zich als Avaya partner al vele jaren bewezen. Met een sterke focus op de healthcare sector hebben zij vele klanten aan zich weten te binden. Met deze award wil Avaya zijn dank betuigen aan deze lange samenwerking.

Foto Van links naar rechts: Ronald Hoeijenbos (Avaya), Marieke Helleman (Avaya), Arnold Berends (Dimension Data), Janneke Verbruggen (Dimension Data), Gert Jan Oelp (Dimension Data), Wouter Bakker (Dimension Data), Fadi Moubarak (Avaya), Steve Joyner (Avaya)

Terug naar nieuws overzicht