Wouter Hoeffnagel - 31 oktober 2017

Nespresso biedt klanten instore wifi-verbindingen aan

Nespresso gaat klanten instore wifi-verbindingen aanbieden. De verbindingen worden door Orange Business Services uitgerold in de meeste winkels van het bedrijf op vijf verschillende continenten.

Indien klanten verbinding maken met de instore wifiverbinding voor gasten, kunnen zij onmiddellijk en veilig gebruik maken van het internet. Deze internetverbinding kunnen zij bijvoorbeeld gebruiken de Nespresso-app te downloaden, opzoek te gaan naar productinformatie of gewoonweg het laatste nieuws te bekijken. De dienst wordt inclusief lokale internetverbindingen geleverd door Orange Business Services. Het bedrijf zorgt daarnaast dat in alle gevallen wordt voldaan aan de steeds strenger wordende regelgeving.

Digitaal contact met klanten

Door de wifidienst kan Nespresso digitaal contact zoeken met haar klanten, bijvoorbeeld om te communiceren over de laatste campagnes. De verbinding vormt een aanvulling op de 27 Nespresso Customer Relationship Contact Centers (CRC) die worden beheerd door Orange Business Services.

“Wij stellen onze klanten centraal in alles wat we doen, en het aanbieden van veilige internetverbindingen in onze winkels maakt deel uit van de ervaring die we voor hen creëren. Orange Business Services zal ons helpen dit te realiseren met een dienst die een rol speelt in onze omni-channel-dienstenportefeuille,” zegt Jean-Paul Le Roux, Global B2C Head bij Nespresso.