Werk automatisering en service optimaliseren staat centraal op NowForum

04-10-2017 | door: Wouter Hoeffnagel

Werk automatisering en service optimaliseren staat centraal op NowForum
(10-10-2017)

ServiceNow organiseert op dinsdag 10 oktober voor het tweede jaar op rij NowForum Amsterdam in de Beurs van Berlage. NowForum Amsterdam is één van de acht edities van NowForum die wereldwijd georganiseerd worden. Tijdens deze evenementen komen duizenden professionals van bedrijven wereldwijd samen. Bij de verschillende evenementen wordt een veelvoud van de sessies gegeven door klanten; in Amsterdam zullen onder meer NXP Semiconductors, Thales Transportation Systems, HEINEKEN en Philips Lighting aan het woord komen.

Tijdens het eendaagse evenement in Amsterdam krijgen bezoekers:

  • Adviezen en inzichten van klanten over het vereenvoudigen en automatiseren van werk, over het optimaliseren van service binnen de enterprise en over het behouden van competitief voordeel door te innoveren.
  • Keynotes van onder meer ServiceNow Chief Executive Officer John Donahoe en Chief Innovation Officer Dave Wright. Zij gaan in op hoe bedrijven de digitale transformatie ook binnen hun bedrijf kunnen realiseren.
  • Informatie over de product roadmap van ServiceNow, waaronder de Intelligent Automation Engine.
  • Gelegenheid te netwerken met Servicenow partners, peers en medewerkers.

Werkplek automatiseren

Een recent onderzoek van ServiceNow laat zien dat een meerderheid van de Europese bedrijven zijn werkplek verregaand geautomatiseerd heeft. Bijna de helft van de ondervraagde leidinggevenden geeft aan dat ze automatisering in 2018 nog harder nodig zullen hebben om de toenemende hoeveelheid werk af te kunnen handelen. Ook laat het onderzoek zien dat met meer automatisering zowel financiële groei als een hogere productiviteit te realiseren is. Het inzetten van machines, robots of geautomatiseerde processen voor dagelijks werk stimuleert de omzetgroei en creëert nieuwe werkgelegenheid.

Dave Wright (foto), Chief Innovation Officer van ServiceNow, geeft aan dat NowForum laat zien hoe klanten van ServiceNow hun bedrijven transformeren door door het vereenvoudigen en automatiseren van werk en het toepassen van de nieuwste ontwikkelingen. Wright: “Machine learning speelt op dit moment een belangrijke rol, en vormt een belangrijke impuls voor digitale transformatie in IT, security, HR en customer service binnen bedrijven.”

ExpoNow

Accenture is Diamond-sponsor van de NowForum-evenementen in de EMEA-regio. Tijdens NowForum Amsterdam zullen tientallen ServiceNow-partners hun producten en diensten tonen als onderdeel van de speciale partner expo, ExpoNow.

Meer informatie over NowForum is beschikbaar op de website van ServiceNow

Terug naar nieuws overzicht
Digitale Transformatie