Redactie - 03 oktober 2017

Insight is meer dan uw ‘trusted advisor’

Insight is meer dan uw ‘trusted advisor’ image

Het gaat goed met Insight. Al een aantal keren op rij hebben we prachtige kwartaalcijfers met u kunnen delen, zowel op internationaal als lokaal niveau. Daar zijn we uiteraard trots op en het is voor ons tevens het bewijs dat we met de in 2015 ingezette transitie van reseller en licentie-expert naar leverancier van (totaal)oplossingen de juiste weg zijn ingeslagen.

Laat ik daarbij voorop stellen, een dergelijk resultaat behaal je vooral door goed samen te werken. Samen met de internationale vestigingen, voor internationale klanten. Samen met de juiste IT-partners, om complexe IT-vraagstukken te kunnen tackelen én uiteraard samen met onze eigen gedreven medewerkers en experts. Samenwerken is nodig, want niets is tegenwoordig zo complex als uw IT-vraagstuk. Welke hardware, software en services heeft uw bedrijf nodig. Schaft u de nieuwe hardware aan of kunt u beter leasen? Wat doet u met IoT, cloud en hoe zit het eigenlijk met de robots? Hoe gaan we om met flexplekken en mobiele werknemers en hoe financieren we alle benodigde veranderingen? Kortom waar heeft uw bedrijf nu baat bij én wat is er nodig in de nabije toekomst?  

Het zijn lastige vraagstukken, waarbij Insight als geen ander in staat is gebleken te kunnen helpen. Zo hebben we onder andere de ‘Discovery Workshops’ ontwikkeld voor advies op maat. We kijken samen met de klant hoe IT-oplossingen het behalen van de bedrijfsdoelstellingen kunnen ondersteunen. Binnen een dag brengen we in kaart waar huidige en mogelijk latere knelpunten zitten om toekomstbestendig door te kunnen werken en welke kosten ermee gemoeid zijn.

Maar bij dit advies stopt onze service nog niet. We nemen desgewenst het gehele traject voor onze rekening, van het uitbrengen van het merkonafhankelijke en strategische advies tot en met het implementeren van de benodigde oplossing(en), inclusief de bijbehorende eindverantwoordelijkheid. Zo kunnen we dankzij nauwe samenwerking met diverse partners zorgen voor hardware en software op maat. En bieden we onze klanten, na levering en implementatie, via het Managed Service Centre de nodige hulp op afstand, 24/7 indien nodig.

Frank Hoekstra, Insight Vice President & Regional General Manager Benelux