Wouter Hoeffnagel - 12 april 2017

Voice response-platform achter The Voice of Holland kiest voor Orange Business Services

Orange Business Services en het Nederlandse bedrijf Sound of Data slaan de handen ineen voor de levering van wereldwijde inbound voice-connectiviteit en diensten. Orange wordt Sound of Data’s preferred partner voor spraaktelefoniediensten in meer dan 115 landen wereldwijd. Sound of Data levert het voice response-platform achter het televisieprogramma The Voice of Holland.

Met vijftien werknemers is Sound of Data een relatief klein bedrijf, maar in de markt van mass response-diensten is het een wereldspeler. Het bedrijf helpt (inter)nationale organisaties met het optimaliseren van hun klantenservice met spraaktelefoniediensten in meer dan 45 landen. Met de hulp van de voice services van Orange Business Services kan Sound of Data uitbreiden naar meer dan 115 landen, waaronder Brazilië, Argentinië, Mexico, Zuid-Afrika, Egypte en Indonesië. Daarnaast zal het portfolio met inbound voice-diensten van Sound of Data beschikbaar worden gesteld aan de (internationale) klanten van Orange.

Verkennen van nieuwe marktsegmenten
Waar Orange zich normaal gesproken voornamelijk richt op Fortune500-klanten, is Sound of Data met name actief in het marktsegment dat daarop volgt. Met de unieke samenwerking boren beide bedrijven nieuwe marktsegmenten aan, wat hen helpt om hun propositie op gebied van voice-connectiviteit en -diensten te verbeteren.

Alain Stas, Managing Director Benelux bij Orange Business Services, is blij dat Orange Sound of Data kan helpen met de uitbreiding naar het buitenland: “Beide bedrijven vergroten hun bereik door samen te werken. We kijken uit naar het versterken van onze inbound voice-diensten en Sound of Data de diensten te verlenen die het nodig heeft om internationaal verder uit te breiden.”

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024