Wouter Hoeffnagel - 21 februari 2017

Feenstra.net wint Digital Content Management Award met social intranet

Feenstra en ETTU maken bekend de Digital Content Management (DCM) Award 2016 te hebben gewonnen in de categorie Access en Control. Voor Feenstra implementeerde ETTU een social intranet op basis van Office 365, dat volledig gebruik maakt van de cloud functionaliteiten van Microsoft.

Met het social intranet en de additionele nieuws app kan de buitendienst van Feenstra overal het nieuws en belangrijke documenten op de iPad raadplegen. Daarnaast blijven de medewerkers op kantoor op de hoogte van het laatste organisatienieuws via de portal of direct via de nieuwsapp op hun telefoon. Het intranet vormt hierbij de startplek voor de Moderne Werkplek binnen Feenstra.

DCM awards
De DCM awards zijn een initiatief van DocumentWereld om innovatieve samenwerkingen op het gebied van informatie management en document logistiek onder de aandacht te brengen. De jury heeft alle inzendingen beoordeelt op basis van een tiental criteria waaronder ROI, innovatie en complexiteit. Op donderdag 16 februari 2017 zijn de awards uitgereikt in Kasteel de Schaffelaar te Barneveld. Naast Feenstra en ETTU sleepten Inventive Designers/Scriptura Engage, Digitt en Impress een Award in de wacht.

Jeroen Bakker, Communicatie Adviseur van Feenstra: “Het winnen van de DCM Award 2016 in de categorie Acces en Control is een mooie beloning op de investering die wij hebben gedaan. Feenstra.net verbindt onze medewerkers en biedt in haar huidige vorm één bron voor alle informatie die medewerkers voor het werk en persoonlijke ontwikkeling nodig hebben. Het startpunt naar een Moderne Werkplek is hiermee ingezet.”

Case study
Lees de volledige case study over de implementatie van het social intranet op basis van Office 365 bij Feenstra op www.ettu.nl/feenstra

Op de foto v.l.n.r.: Jan Huisers (Informatiemanager, Feenstra), Jeroen Bakker (Communicatie Adviseur, Feenstra), Franck van Diest (Productmanager, Debble), Eric-Jan Vroon (Directeur, ETTU), Bart Scheffer (Marketing Manager, ETTU).

Foto: Danto Fotografie