Ictivity vervangt relatiegeschenken voor donaties aan goede doelen

23-12-2016 | door: Wouter Hoeffnagel

Ictivity vervangt relatiegeschenken voor donaties aan goede doelen

Ictivity kiest ervoor dit jaar geen geschenken of fles wijn te geven om relaties te bedanken, maar een financiële bijdrage te doen aan een goed doel. Dit is het eerste jaar dat het relatiegeschenk plaats maakt voor een donatie aan Bikers Against Child Abuse (B.A.C.A.), de CliniClowns en Stichting Help Haïti.

Met het uitbrengen van een stem bepaalde elke medewerker van Ictivity aan welk goed doel hij een kerstbijdrage wilde schenken. Voor elk van de goede doelen geldt, dat er een persoonlijk verhaal van een medewerker achter schuilt. “Het schenken aan een goed doel is misschien niet zo bijzonder, maar de selectie van deze organisaties was dit zeker wel. We vinden het belangrijk om initiatieven te steunen die een speciale betekenis hebben voor onze medewerkers,” vertelt Geert Visser, directeur van Ictivity.

Een drietal organisaties heeft ondertussen een cheque overhandigd gekregen. Bikers Against Child Abuse helpt kinderen lichamelijk, geestelijk of seksueel misbruikt zijn zich weer veilig te voelen. De donatie van Ictivity wordt ingezet voor de aanschaf van knuffelberen, die kinderen krijgen als ze zich aanmelden bij de ‘B.A.C.A.-familie’. De CliniClowns zorgen jaarlijks voor een lach bij 90.000 zieke en gehandicapte kinderen. En de Stichting Help Haïti kan de bijdrage van Ictivity goed gebruiken bij de wederopbouw van een school in Cholette/Petite Riviere des Nippes, die zware schade opliep door orkaan Matthew.

Terug naar nieuws overzicht