Wouter Hoeffnagel - 29 juni 2016

Xerox erkend als High Performer in automatisering customer care en finance & accounting

Xerox is door analistenbureau HfS Research gepositioneerd in de categorie ‘High Performers’ in twee afzonderlijke rapporten: ‘2016 Contact Centre Operations Services Blueprint Report’ en ‘2016 Finance and Accounting As-a-Service Business Process Outsourcing Blueprint Report’. Beide rapporten beoordelen dienstverleners op hun uitvoerend en innovatievermogen. Xerox wordt erkend als high performer in het integreren van automatisering ter verbetering van traditionele handmatige processen op het gebied van customer care en finance & accounting (F&A).

Beide rapporten benoemen de aanpak waarmee Xerox haar customer care visie realiseert door alle kanalen gelijktijdig te benutten. Tevens gaan de rapporten in op het vermogen van Xerox om de activiteiten van F&A-afdelingen te transformeren tot digitale processen die bijdragen aan beter gefundeerde zakelijke beslissingen. RG Conlee, CIO bij Xerox Services: “Deze erkenning hebben we te danken aan onze strategie om automatiseringstechnologie te integreren in processen die normaal gesproken alleen handmatig werden uitgevoerd. We zullen ons in de toekomst bezig blijven houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen en dit uitbreiden met technologie om klanten meerwaarde te bieden.”

De 160 customer care centers van Xerox verwerken dagelijks meer dan 2,5 miljoen interacties in opdracht van grote merken wereldwijd. Daarnaast levert Xerox al meer dan twintig jaar integrale finance & accounting services aan Global 2000-ondernemingen. Xerox beschikt daarnaast over in totaal elf business process centers wereldwijd, die de financiële en inkoopprocessen van klanten in diverse sectoren ondersteunen.

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Fujitsu BW DIL vierkant week 9 tm 12-2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024