Wouter Hoeffnagel - 28 april 2016

Diensten van Voys One geïntegreerd in Salesforce

Voys One, de grootzakelijke dienst van telecomprovider Voys, maakt het mogelijk haar diensten verder te integreren in Salesforce. De integratie in het cloud gebaseerde CRM-pakket zorgt ervoor dat klanten van de provider de kwaliteit van hun klantrelaties kunnen verbeteren en hun klant vanuit één oplossing volledig kunnen ondersteunen.

Voys One initiatiefnemer Ben Hoetmer: “In deze tijd zien we dat organisaties verzanden in verschillende oplossingen naast elkaar. Bij Voys streven we ernaar om de meest complete diensten te leveren aan onze klanten en deze in één interface te laten samensmelten. Met een focus op persoonlijk klantcontact en het opbouwen van een goede klantrelatie kunnen organisaties zich onderscheiden in de markt. Deze integratie maakt dat mogelijk. Dat komt doordat organisaties vanuit Salesforce kunnen bellen en gebeld kunnen worden met als voordeel dat je de klantinformatie direct zichtbaar hebt in één interface. Dat is de reden waarom we het Voys One platform hebben geïntegreerd in Salesforce.”

De integratie met Salesforce biedt de grootzakelijke klanten van Voys, naast het optimaliseren van klantcontact, ook andere voordelen. Zo is het mogelijk om de bereikbaarheid van de organisatie zeer nauwkeurig door te meten en kunnen organisaties beter plannen hoeveel medewerkers op een bepaald moment ingezet moeten worden. Daarnaast worden contactmomenten beter beheerd en bewaakt, waardoor productiviteit en efficiëntie worden verhoogd. De integratie tussen Voys One en Salesforce is per direct beschikbaar voor alle klanten van Voys One.