Mansystems en BMC Software aanwezig op Service Manager Dag 2016

29-01-2016

Mansystems en BMC Software aanwezig op Service Manager Dag 2016
(17-03-2016)

BMC Software en Mansystems zijn samen aanwezig op de Service Manager Dag 2016. Tijdens de 15e editie van dit event draait alles om het thema: User Central. De Service Manager Dag 2016 zal plaatsvinden op 17 maart 2016 in het NS Trefpunt te Utrecht.

Het programma staat als een huis. Of beter gezegd, staat als een centraal station van een metropool, waar diverse culturen, opmerkelijke persoonlijkheden en prachtige verhalen samensmelten tot een verrassend, wendbaar geheel. Het thema User Central komt nadrukkelijk naar voren in keynotes, presentaties en workshops over uiteenlopende onderwerpen als user experience (UX/CX), customer journeys, design thinking, Lean service management, Agile business en DevOps praktijkverhalen.

BMC Software is een specialist op het gebied van Service Management. BMC Software producten als Remedy, MyIT en SmartIT sluiten naadloos aan op het thema User Central In 2015 is BMC Software wederom benoemd als visionaire leider in Gartner’s Magic Quadrant for IT Service Support Management Tools. Mansystems is al meer dan 20 jaar partner van BMC Software en heeft een schat aan ervaring in het implementeren en beheren van BMC Software producten.

Terug naar nieuws overzicht