Nieuw communicatieplatform voor Yarden

Nieuw communicatieplatform voor Yarden

Nieuw communicatieplatform voor Yarden

15-08-2015 | door: Pieter Werner

Nieuw communicatieplatform voor Yarden

Uitvaartorganisatie Yarden is deze zomer gestart met customer-data-platform BlueConic van GX Software. Eerder dit jaar vernieuwde Yarden al haar website, die draait op het CMS van GX Software (XperienCentral). BlueConic stelt Yarden in staat om klanten op de website te leren kennen en herkennen. Een bezoeker die bijvoorbeeld al een uitvaartverzekering heeft afgesloten, heeft er geen behoefte meer aan om zijn premie te berekenen. Door deze klant te herkennen, kan de premieberekening worden vervangen door de klant uit te nodigen om zijn uitvaartwensen tot in detail vast te leggen. Met BlueConic kan Yarden dus beter inspelen op de persoonlijke behoeften van klanten.

Na het lanceren van de nieuwe site begin dit jaar, is het inzetten van BlueConic de tweede grote stap die Yarden zet om klanten online nog beter te bedienen. Met deze vernieuwingen, beide gerealiseerd met de producten van GX Software, laat Yarden zien vooruitstrevend te zijn in het één-op-één aansluiten van de website op de wensen van de klant.

Bij de stappen die Yarden dit jaar zet op het gebied van personalisatie, speelt Bikkelhart een belangrijke rol. Bikkelhart, gespecialiseerd in het ontwerpen van online verkoop, maakte niet alleen de nieuwe website, maar droeg ook zorg voor de implementatie en het gebruik van BlueConic. Bikkelhart heeft veel ervaring met de producten van GX Software en was daarom de aangewezen partner voor Yarden.

Serge Evers, directeur Uitvaartverzekeringen, zegt: 'Yarden wil graag iedere klant een juiste ervaring aanbieden en een persoonlijke dialoog aangaan. Met BlueConic kunnen we de optimale klantervaring aanbieden.'

Terug naar nieuws overzicht