Witold Kepinski - 07 augustus 2015

Deloitte kiest Centralpoint Business Solutions als nieuwe logistieke werkplek-dienstverlener

Centralpoint Business Solutions is na een uitgebreide en zorgvuldige RFP-procedure door Deloitte gekozen als nieuwe logistieke werkplek-dienstverlener zo meldt Paul de Nooijer, Manager Manage Layer bij Deloitte

Met het aanbod van Centralpoint beschikt Deloitte over een unieke interne serviceverlening, waarbij alle medewerkers, waar en wanneer dan ook in Nederland werkzaam, binnen 4 werkuren een vervangende werkplek krijgen. Hiermee is de productiviteit van alle Deloitte-medewerkers in hoge mate gegarandeerd en zullen werkzaamheden niet langdurig verstoord worden door een mogelijke werkplekstoring.
Deloitte was op zoek naar een innovatieve dienstverlening die het serviceniveau richting de 4.700 medewerkers zou verhogen en aandacht zou hebben voor met name de mobiele gebruikers die ook buiten kantoortijden voor de klanten van Deloitte werkzaam zijn.

Ronald Ederveen (foto), Directeur Centralpoint Business Solutions is blij met de opdracht voor van Deloitte. "Wij geven hiermee blijk dat wij bij grootzakelijke klanten diensten kunnen aanbieden die innovatief, service gericht en daarnaast toch ook kosteneffectief zijn. Met deze diensteverlening garanderen wij dat alle medewerkers productief blijven ongeacht hun werklocatie of werktijd”.

WK