Digital Publishing Solution voor marketeers

02-08-2015 | door: Pieter Werner

Digital Publishing Solution voor marketeers

Adobe heeft de nieuwe Adobe Digital Publishing Solution (DPS) gelanceerd. Deze geheel vernieuwde versie dient als de opvolger van Digital Publishing Suite en biedt merken nieuwe mogelijkheden om high-impact content via mobiele apps te leveren. Met DPS 2015 kunnen bedrijven, universiteiten en media hun bestaande content tevens eenvoudig hergebruiken. Dit geeft marketeers en designers de kans om diepgaande apps te creëren zonder dat ze code hoeven te schrijven. Deze apps kunnen worden aangeboden aan een interne doelgroep of via een app store publiekelijk beschikbaar worden gemaakt.

"De nieuwe Adobe DPS maakt het eenvoudiger om op een kosteneffectieve manier  aantrekkelijke apps te maken die een bedrijf sterker maken en onderscheiden van de concurrentie", zegt Nick Bogaty, senior director, head of digital publishing bij Adobe. "Met deze versie kunnen ook marketeers en designers apps creëren en eenvoudig zelf content publiceren. En dat zijn tenslotte de mensen die hun merk het beste kennen."

Terug naar nieuws overzicht

Tags

marketing