Redactie - 21 juli 2015

LogicNow lanceert MAX ServiceDesk 2.2

LogicNow heeft een update voor MAX Servicedesk uitgebracht. MAX ServiceDesk is onderdeel van het MAXfocus productportfolio, het beheerplatform voor Managed Service Providers (MSP's) van LogicNow. ServiceDesk 2.2 heeft een gestroomlijnde gebruikersinterface met verbeteringen om de MSP’s te ondersteunen bij het verhogen van de productiviteit en het efficiënter inrichten van de taken.

De updates voor MAX ServiceDesk komen voort uit de feedback die LogicNow heeft ontvangen vanuit de community die bestaat uit ruim 12.000 klanten, partners, MSP’s en industrieleiders. De verbeteringen helpen de MSP’s met het beheren van de planning van medewerkers, roosters en klantondersteuning. Daarnaast helpen de updates de MSP’s bij het stroomlijnen van hun dagelijkse werkzaamheden.

De nieuwe gebruikersinterface is volgens LogicNow zodanig intuïtief dat medewerkers veel sneller aan de slag kunnen met ServiceDesk en bovendien minder tijd nodig hebben om problemen van de klant te behandelen. Individuele klantaccounts kunnen ook gedetailleerder worden gecontroleerd door het verbeterde ticket management. Hiermee wordt de volledige voortgang van elk ticket in detail aangegeven, wat de efficiëntie en de service richting de klant verhoogt. Nieuwe roostering-tools maken het tevens mogelijk om resources beter te beheren en ontwikkeltijd inzichtelijk te maken, waardoor minder overuren gedraaid hoeven te worden.

"Het registreren van tijd en beheren van productiviteit zorgen al jaren voor problemen bij IT-dienstverleners die ambitieus zijn en willen groeien", zegt Alistair Forbes, General Manager bij LogicNow. "Na uitvoerig overleg met onze klanten, hebben we ServiceDesk 2.2 ontwikkeld om deze obstakels weg te nemen. Uitstekend klant- en probleembeheer kunnen doorslaggevend zijn voor het succes van een IT-dienstverlener als ze gezien willen worden als een proactieve MSP in plaats van een ondersteunende IT’er."

De nieuwe upgrade is wereldwijd beschikbaar voor nieuwe klanten en het volgens LogicNow groeiende aantal bestaande klanten van MAXfocus en MAX RemoteManagement.