Witold Kepinski - 03 juni 2015

Insight Enterprises introduceert nieuwe zakelijk merk

Insight Enterprises heeft een nieuwe zakelijk merk bekendgemaakt dat 'de huidige verschuiving belichaamt van IT naar de intelligente technologie waar bedrijfsleiders om vragen voor het slimmer laten draaien van hun bedrijf', zo meldt de Amerikaanse reseller die actief is in Nedeland.

Het nieuwe merk weerspiegelt een aantal jaren van doelgerichte verandering binnen Insight om niet alleen de dramatische verschuiving in de manier waarop B2B technologieaankopen worden gedaan aan te pakken, maar ook om effectief te voldoen aan het tempo van de veranderingen en de diepte van de uitdagingen binnen bedrijven vandaag de dag die door technologie opgelost kunnen worden.

“Dit nieuwe merk betekent de voortdurende evolutie en groei van Insight als een gewaardeerde en vertrouwde technologiepartner voor onze klanten”, aldus Ken Lamneck, president en CEO van Insight Enterprises: “In het verleden werd IT-succes gemeten door factoren als de beschikbaarheid van het netwerk en de uptime van de server. Maar nieuwe statistieken gebonden aan fundamentele zakelijke resultaten, waaronder groei, marktaandeel, klanttevredenheid en winstgevendheid, zijn nu zeker net zo belangrijk, zo niet belangrijker. Insight's benadering van intelligente technologie en ons nieuwe merk belichamen deze fundamentele markttransformatie.”

Gedreven door een nieuw doel - 'Zinvolle verbindingen maken om bedrijven slimmer te laten werken' - heeft Insight een nieuwe serie kernwaarden geformuleerd: 'Honger, Hart en Harmonie.' Deze waarden komen overeen met de ervaring, kennis en vaardigheden die het bedrijf levert aan klanten wereldwijd aldus Amy Protexter, VP Marketing bij Insight. “Intelligente technologie helpt onze klanten de ervaring van hun eigen klanten te verbeteren, de zakelijke groei te bevorderen en hun zakelijke doelstellingen te bereiken.”

De nieuwe benadering van het bedrijf om ondernemingen te helpen slimmer te werken door de toepassing van intelligente technologie wordt belichaamd in een nieuw logo bestaande uit vier 'i's' die onderling verbonden zijn om de betekenisvolle verbanden weer te geven die Insight maakt met haar klanten, partners en teamgenoten. Het logomerk heeft een opening in het midden om de mogelijkheden weer te geven die de technologie zal spelen naarmate bedrijven transformeren en innoveren voor de toekomst.

Insight werd opgericht door Tim en Eric Crown, die het bedrijf begonnen door de verkoop van harde schijven 27 jaar geleden. In de tussenliggende jaren is Insight uitgegroeid tot een wereldwijd Fortune 500-bedrijf en een marktleider in hardware, software en de diensten die nodig zijn voor het configureren en implementeren van complexe technologische oplossingen. “Dit nieuwe merk betekent de voortdurende evolutie en groei van Insight als een gewaardeerde en vertrouwde technologiepartner voor onze klanten,” merkte Lamneck op.