Uitbreiding activiteiten Dutch Mobile Networking Event een feit

21-01-2015 | door: Witold Kepinski

Uitbreiding activiteiten Dutch Mobile Networking Event een feit

Het Nederlandse netwerk DMNE zal dit jaar haar activiteiten tijdens het Mobile World Congress in Barcelona aanzienlijk uitbreiden dankzij de samenwerking met Handelsroute.nl,  NBSO Barcelona en Nederlandse ambassade in Madrid.
 
Al vele jaren verzorgt DMNE de Dutch Mobile Networking Place in Barcelona. Dit biedt de Nederlandse bezoeker aan het Mobile World Congress (MWC), naast een goede relatieavond, ook toegang tot een off site hospitality ruimte waar ze overdag, even weg van de drukte van de beurs, kunnen werken,vergaderen en zelfs een aantal inhoudelijke sessies kunnen volgen.

Mobile World Congress (MWC) 2015

Door de samenwerking wordt het programma van DMNE uitgebreid met een korte handelsmissie naar het MWC 2015. Dit driedaagse programma omvat bedrijfsbezoeken, ronde tafel sessies, netwerkmomenten en een beurskaart.
 
De missie wordt vanuit de overheid (RVO) ondersteund met missievouchers. Dit betekent dat deelnemers onder bepaalde voorwaarden een tegemoetkoming van 1500 euro kunnen ontvangen waarmee ze een deel van de eigen bijdrage voor het programma kunnen bekostigen.

Netwerkborrel in Shoko Barcelona 

De netwerkborrel in het exlcusieve restaurant en bar Shoko in Barcelona biedt jaarlijks ruimte aan 250-300 bezoekers uit de telecomindustrie die via een gecontroleerde gastenlijst uiteindelijk toegang krijgen. De meerderheid van de bezoekers zijn beslissers bij de inkoop van telecomdiensten, -software en -hardware. De zesde editie wordt mede mogelijk gemaakt door Barcelona Mobile World Capital,  Executive-People, Dutch IT Channel, Gemeente Den Haag, Handelsroute.nl, Mobiquity, Huawei, MobileMarketing, NBSO Barcelona, Nederlandse Ambassade in Madrid, Salesforce en Qelp.

Dutch Mobile Networking Place

De Dutch Mobile Networking Place in Ailaic (geopend van 1 tot en met 4 maart) biedt gasten een volledig verzorgde multifunctionele hospitality ruimte met catering, Wi-Fi en een programma met ronde tafel discussies, keynote opening, lezingen, persbijeenkomsten, interviews, etc.

De initiatiefnemers en organisatoren van DMNE zijn Caroline Spek, Telecom marketeer en eventmanager en Danny Frietman, Enterprise Mobility strateeg en o.a. medeoprichter van de Enterprise App Store. Sinds dit jaar is het team strategisch uitgebreid met Rob de Kleijnen, directeur Executive-People en Dutch IT Channel en met Marc Jongbloed, sales manager Executive-People en Dutch IT Channel.

Door: Witold Kepinski

Terug naar nieuws overzicht