Witold Kepinski - 08 oktober 2014

Salesforce.com introduceert mobiele apps Sales Cloud1 en Service Cloud1

Salesforce.com. leverancier van cloud crm, introduceert de nieuwe mobiele apps Sales Cloud1 en Service Cloud tijdens de Dreamforce 2014 die tussen 13-16 oktober plaatsvindt in 2014 in San Francisco. Op Dreamforce spreken onder andere voormalige minister van Buitenlandse Zaken Hillary Rodham Clinton, World Economic Forum oprichter Klaus Schwab, voormalige vice-president Al Gore, Arianna Huffington, Tony Robbins en rocklegende Neil Young.

Sales Cloud1

Na de introductie van nieuwe apps zoals Sales Performance Accelerator, Salesforce1 Mobile Rapports & Dashboards en Sales Reach, heeft Salesforce de eigen Salesforce1 app opnieuw ontworpen. Sales Cloud1 helpt verkopers met een serie nieuwe - op consumenten-apps geïnspireerde - mobiele sales apps, geleverd op het Salesforce1 Platform. De nieuwe Sales Cloud1 mobiele apps, inclusief apps als Today, Tasks, Notes, Events en Sales Path, werken naadloos samen en bieden verkopers op hun mobiel alle tools om effectief te verkopen. Daarbij heeft Salesforce een overeenkomst gesloten met dataleverancier Thomson Reuters om verkopers te voorzien van de juiste zakelijke informatie om hun deals sneller te sluiten. 

Service Cloud1

Met Service Cloud1 kunnen bedrijven gepersonaliseerde, slimmere en snellere service bieden, altijd en overal, gebruikmakend van onder meer SOS for Apps, een slimmere agent console en Direct Service Communities.

De opnieuw ontworpen Service Cloud1, op basis van een service app, zet een nieuwe standaard voor klantenservice in de verbonden wereld. De nieuwe apps omvatten onder meer SOS for Apps en Direct Service Communities.

SOS for Apps 

Salesforce SOS for Apps, vergelijkbaar met de Mayday-knop voor de Amazon Fire Phone, is een revolutionaire mobiele service oplossing die in context toegang geeft tot klantenservice met een live videoverbinding en begeleide hulp met delen van het scherm. Het stelt elk bedrijf in staat persoonlijke service te verankeren in een mobiele app om direct en op elk moment toegang tot ondersteuning te leveren. aldus Salesforce.com.

Direct Service Communities

Direct Service Communities, op basis van de Salesforce Community Cloud, stelt volges Salesforce.com elk bedrijf in staat om snel, ‘branded’ eigen selfservice communities op te zetten waarmee klanten direct in contact staan met informatie, apps en deskundigen om snel de antwoorden op hun vragen te vinden.

WK

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024