Witold Kepinski - 26 september 2014

Centric levert Microsoft Dynamics CRM aan ThiemeMeulenhoff

ThiemeMeulenhoff en CentricThiemeMeulenhoff en Centric gaan een strategische samenwerking aan. 

ThiemeMeulenhoff wil samen met scholen leren vernieuwen en het onderwijs helpen om leren persoonlijker, efficiënter én effectiever te maken. De organisatie ontwikkelt zich daarom van educatieve uitgeverij naar een learning design company, en stelt daarbij de klant centraal. Als ervaren partner van uitgeverijen is Centric in staat om samen met ThiemeMeulenhoff customer centricity vorm te geven, onder andere door de organisatie te helpen met de technische randvoorwaarden.

Om customer centricity mogelijk te maken, heeft ThiemeMeulenhoff aan Centric de opdracht gegeven om Microsoft Dynamics CRM te implementeren. Deze oplossing biedt ThiemeMeulenhoff een centraal klantsysteem waarmee een totaaloverzicht van klantinformatie en -activiteiten wordt verkregen. De centrale registratie bevordert de beschikbaarheid en transparantie van klantinformatie op alle niveaus binnen de organisatie en draagt bij aan de goede samenwerking tussen verkoop, marketing, customer care & delivery én productmanagement, aldus Centric.

Naar verwachting wordt de Minimum Viable Product-versie van het CRM eind september in gebruik genomen. Voor de implementatie van het CRM werkt Centric met Scrum.

WK