Voiceworks introduceert Bereikbaarheidsapp Reach

Voiceworks introduceert Bereikbaarheidsapp Reach

Voiceworks introduceert Bereikbaarheidsapp Reach

Voiceworks introduceert Bereikbaarheidsapp Reach

11-07-2013

Voiceworks introduceert Bereikbaarheidsapp Reach


Voiceworks, aanbieder van zakelijke telefonie- en dataoplossingen, introduceert haar vernieuwde innovatieve dienst: de bereikbaarheidsapp Reach. Voiceworks BLUE gebruikers hebben drie telefoonnummers op één mobieltje; namelijk het nummer van een privé en werk mobiel en een vast nummer. Om het gebruik hiervan goed te regelen, is Reach een handige tool. Hierdoor heeft de gebruiker de volledige regie over zijn zowel vaste als mobiele inkomende en uitgaande gesprekken en sms’jes. De gebruiker bepaalt zelf wanneer, voor wie en via welk nummer hij bereikbaar is.

Voiceworks biedt de mogelijkheid zowel een zakelijk mobiel nummer, een privé mobiel nummer als een vast zakelijk telefoonnummer op één simkaart te plaatsen voor een vast bedrag per maand. Dit vergroot het gemak en de bereikbaarheid, doordat de gebruiker voor alle inkomende en uitgaande communicatie slechts één mobiel toestel gebruikt die de 3 nummers verenigt. Deze dienst heet Voiceworks BLUE en het beheer van de 3 nummers is dankzij Reach volledig onder controle. Deze bereikbaarheidsapp is gratis opgenomen in ieder abonnement van Voiceworks.

Bereikbaarheid regisseren 
Via Reach kunnen gesprekken en sms-berichten routeren op basis van een al dan niet vast afzendernummer, bestemmingsnummer, tijdstip/datum en het aantal seconden na overgangstoon. Op deze manier kan de gebruiker zijn bereikbaarheid tot in de puntjes definiëren en regisseren. Een voorbeeld. Tijdens kantooruren is hij alleen bereikbaar voor zijn werkgever, ’s avonds is hij juist bereikbaar voor zijn vrienden en na tienen alleen voor familie en voor zijn vrouw of vriendin. Ook kan hij zijn schoonmoeder blokken en als de gebruiker privégesprekken niet via de centrale van het werk wil laten lopen, dan regelt hij dat via de bereikbaarheidsapp.

Koen van Geffen (foto), CEO van Voiceworks: ‘Bedrijven hebben een toenemende behoefte aan kostenbeheersing en continuïteit van de dienstverlening. Dit vertaalt zich qua telefonie vaak in continue bereikbaarheid van de medewerkers, zowel via het vaste als mobiele nummer. Maar constant bereikbaar zijn, moet wel werkbaar blijven. De medewerker wil kunnen waken over zijn eigen bereikbaarheid. Hier denken wij over na. We willen dat de medewerker zelf kan bepalen op welk moment, voor wie en hoe hij bereikbaar is. Dat kan dankzij Reach; de gebruiker is de regisseur.

Instellen Reach Via Reach stellen gebruikers gemakkelijk online in drie stappen in wat er dient te gebeuren met binnenkomende en uitgaande telefoongesprekken en sms-berichten. De stappen bestaan uit het creëren van contacten, het configureren van een agenda en het configureren van de bereikbaarheid.

Bekijk deze video voor meer uitleg over Reach: www.voiceworks.nl/reach

 

Terug naar nieuws overzicht