Redactie - 30 januari 2014

Ervaren Jan Bleij nieuwe Senior Accountmanager Interxion

 

Het Nederlandse Interxion, een Europese leverancier op het gebied van cloud- en carrier-neutrale datacenterdiensten, heeft Jan Bleij aangesteld als Senior Accountmanager.

Bleij heeft meer dan 25 jaar sales- en managementervaring in de IT- en telecombranche in zowel Nederland als Europa. Bleij neemt naast zijn achtergrond en werkervaring dan ook een uitgebreid netwerk mee naar de Nederlandse Interxion-organisatie. Hij wordt medeverantwoordelijk voor een aantal grote accounts binnen de Nederlandse markten en krijgt als speciale focus het creëren van communities of interest. Dit betekent dat hij diverse klanten, bedrijven en andere organisaties uit dezelfde branches actief met elkaar in contact brengt. Deze partijen kunnen vervolgens beoordelen welke bedrijfsactiviteiten en dienstverlening elkaar raken en versterken, en hoe zij kennis en informatie kunnen delen.

Hiervoor werkte Bleij als Business Development Manager bij Inter Acces Nederland. Een ICT-dienstverlener die zich richt op de overheid, financiële en zakelijke dienstverlening en zorg.

Voor Inter Acces werkte Bleij bij SNT Nederland, een outsourcing-organisatie in de contact center-branche, waar hij commercieel verantwoordelijk was voor accounts als KPN en UPC. Daarvoor was hij ruim 6 jaar werkzaam voor Priority Telecom. Ook daar richtte hij zich op de grote accounts, waaronder Eneco, Nuon, BMW en Gemeente Rotterdam. Naast de verkoopdoelstellingen hield hij zich bezig met het ontwikkelen van sales programma’s voor verticale markten, waaronder de overheid, de reis- en energiebranche en de automotive sector. Bleij werkte ook voor NCR Corporation, Logica, KPN en Harris Corporation.