Redactie - 27 augustus 2013

LANCOM Systems benoemt nieuwe Field Marketing Manager


LANCOM Systems, de Duitse specialist in netwerkconnectiviteit en draadloos LAN, voegt een nieuw lid toe aan zijn sales- en marketingteam. De 41-jarige Silke Schappner versterkt het LANCOM-managementteam sinds 1 augustus 2013 als Field Marketing Manager. Ze rapporteert direct aan Stefan Herrlich, Managing Director van LANCOM.

Schappner is afgestudeerd in Media Management, bezit uitgebreide internationale marketingervaring en enkele jaren managementervaring in de IT- en telecommunicatiebranches. Voordat ze bij LANCOM in dienst trad, was ze werkzaam in internationale marketingmanagementfuncties bij onder andere CooperVision en GN Netcon.

In haar nieuwe functie als Field Marketing Manager is Schappner verantwoordelijk voor de wereldwijde kanaal- en eindklantmarketing. Hieronder valt ook de verantwoordelijkheid voor het LANCOM-partnerprogramma LANvantage, kanaaladverteren, mediaplanning en de daaraan gerelateerde implementatie en leadgeneratie voor de LANCOM-partners.

Stefan Herrlich ziet ernaar uit samen te werken met LANCOM’s nieuwste aanwinst: “Met Silke Schappner krijgt LANCOM er een expert bij met een diepgaande kennis van de branche dankzij haar ruime ervaring. Ik ben ervan overtuigd dat deze belangrijke toevoeging aan ons managementteam ons helpt het succes van LANCOM te behouden en te versterken.”

Silke Schappner, een hondenvriend, spendeert haar vrije tijd graag buiten samen met haar man.


Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024