Redactie - 25 augustus 2011

Specific Media benoemt Al Dejewski tot senior vicepresident Global Marketing


Specific Media, het grootste onafhankelijke digitale-mediaplatform in Europa, benoemt Al Dejewski tot senior vicepresident Global Marketing. In zijn nieuwe functie gaat Dejewski leiding geven aan de wereldwijde marketingstrategie van de consumenten- en zakelijke merken van het bedrijf. Daarnaast is hij verantwoordelijk voor de advertentie- en reclameactiviteiten, strategische partnerships en corporate communicatie. Ook houdt Dejewski zich bezig met de marketingactiviteiten voor Myspace dat Specific Media in juni 2011 overnam.

Dejewski heeft uitgebreide ervaring op het gebied van consumentenmerken, trade marketing en digitale media. Vóór zijn overstap naar Specific Media was hij twee jaar werkzaam bij Turner Entertainment Marketing in New York, Verenigde Staten. Bij dit bedrijf was Dejewski verantwoordelijk voor de strategische marketing, reclame en partnerships, en de branded entertainment voor de televisie- en internetdivisie van Turner, waaronder TBS, TNT en truTV. Bij Turner ontwikkelde Dejewski marketingcampagnes voor bijvoorbeeld televisie, internet, sociale netwerken en andere kanalen. Hij werkte met merken als DiGiorno, Dr. Pepper, Hershey’s, Hyundai, Miller Lite en Nationwide. Turner kreeg onderscheidingen voor een aantal campagnes.

Dejewski werkte voorafgaande aan Turner bijna een decennium lang bij PepsiCo. Bij dit bedrijf had hij te maken met bijna elk Pepsi-drankje. Dejewski gaf leiding aan de marketingactiviteiten voor het complete merkportfolio van PepsiCo en hield zich bezig met de complete mediastrategie en partnerschappen. In zijn jaren bij PepsiCo sloot Dejewski een aantal belangrijke partnerdeals, zoals met iTunes, de Academy Awards, Google/YouTube, MLB, NFL, MTV, McDonald’s, DreamWorks Animation en StarWars/Lucas Arts.
 

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024