Redactie - 26 maart 2011

Logica benoemt Roger Alderson als Global Marketing Director


Logica heeft Roger Alderson benoemd als Global Marketing Director. Hij zal in deze functie verantwoordelijk zijn voor de wereldwijde aansturing van Logica’s marketinginspanningen. Roger zal in zijn nieuwe functie rapporteren aan Peter Ryan, Chief Client Officer, lid van de Excutive Committee van Logica. Alderson is afkomstig van HP waar hij Global Industry en EMEA Regional Marketing Director was. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de EMEA field marketing activiteiten en de wereldwijde marketingprogramma’s voor de Enterprise Services divisie. Daarnaast heeft Alderson bij EDS de posities van EMEA Marketing Directeur en Marketing Directeur voor Noord- en Zuid-Amerika bekleed.

“Met zijn marketingervaring is Roger de ideale kandidaat om Logica’s sales- en marketingactiviteiten verder te versterken,” aldus Peter Ryan, CCO van Logica. “Wij verwachten dat dit een positieve invloed zal hebben op ons bedrijf en onze klanten.”

Roger Alderson voegt hieraan toe: “Ik kijk er erg naar uit om voor Logica te werken en zal mijn uiterste best doen om de lange termijnrelaties met onze klanten verder te ontwikkelen. Logica is een uitstekende onderneming met een krachtig management team, stevig operationeel vermogen en een breed klantenportfolio. Ik kijk enorm uit naar de mogelijkheid die mij wordt geboden om de verdere ontwikkeling van het Logica-merk te ondersteunen, en bij te dragen aan de groei van het bedrijf. Verder verheug ik mij op de samenwerking met de rest van het team. Gezamenlijk zullen we ervoor zorgen dat onze klanten centraal staan, bij alles wat we doen.”