Redactie - 04 maart 2014

Pegasystems introduceert nieuwste versie van zijn Next-Best-Action-Marketing oplossing


Pegasystems, speler op het gebied van Business Process Management (BPM) en leverancier van Customer Relationship Management (CRM)-oplossingen, heeft de nieuwste versie van zijn Next-Best-Action-Marketing oplossing geïntroduceerd.

Dankzij de uitgebreidere outbound-mogelijkheden van de nieuwe release kunnen marketeers zich beter richten op klanten in het mobiele kanaal. Door specifieke geografische locaties te definiëren zijn real-time aanbiedingen beter af te stemmen op de locatie waar een klant communiceert met een bedrijf.

Met Pega hebben marketeers directe controle op het ontwikkelen en aansturen klantgerichte marktstrategieën. Een manier om winstgevendheid te bevorderen en customer relationship te optimaliseren middels differentiatie, branding, klantbehoud, up- en cross-selling. De nieuwste versie van Next-Best-Action-Marketing stelt bedrijven in staat om met de ‘connected customer’ in gesprek te komen via diverse kanalen, met de mogelijkheid om real-time aanpassingen te doen en zo een relevant aanbod te presenteren aan de betreffende klant. Deze Build for Change filosofie is ingebouwd in de nieuwe mogelijkheden voor mobiele integratie – met Apple Passbook™ en dynamische micrositemogelijkheden – om doelgerichter te converseren met een klant via meerdere kanalen en apparaten.

Pega Next-Best-Action-Marketing heeft uitgebreide mogelijkheden die inspelen op de veranderende behoeften van de huidige marketingorganisaties. Het geeft marketingmanagers en marketinganalisten de mogelijkheid om snel het ontwerp vast te leggen en de beste strategie voor klantenservice uit te voeren voor iedere situatie en elk communicatiekanaal; een mix van traditionele campagnes met contextuele en event-driven real-time aanbiedingen. Het systeem is in staat zich dynamisch aan te passen aan de doelstellingen van de klant en aan die van de organisatie, waarbij het juiste evenwicht zorgt voor de best mogelijke uitkomst van elke interactie, ongeacht het communicatiekanaal. Pega Next-Best-Action-Marketing is, net als alle Pega-oplossingen, beschikbaar voor implementatie op locatie of in de Pega Cloud.

Pega Next-Best-Action-Marketing beheert klantrelaties via inbound en outbound kanalen. De oplossing beoordeelt continu de klant, de situatie en de algehele zakelijke doelen om dynamisch relevante acties of aanbiedingen te adviseren dankzij functies als geolocatie gerichte marketing, outbound bundeling van aanbiedingen, integratie met Apple Passbook, Mobile In-App Marketing via meldingen en microsites en landingspagina's.