Redactie - 14 maart 2014

CRMWaypoint gaat een partnership aan met Box

 

CRMWaypoint, een salesforce.com-consultant, gaat een partnership aan met Box in Nederland. Het bedrijf is de samenwerking met Box aangegaan vanwege de nauwe integratie en samenwerking met salesforce.com en de gezamenlijke focus op cloud computing. Box is een speler op het gebied van Enterprise Content Management (ECM) en is geïntegreerd met salesforce.com op het gebied van sales-, service- en marketingoplossingen.

CRMWaypoint heeft zich aangesloten bij het groeiende partnernetwerk van Box in EMEA, waarin al ruim 115 technologieleveranciers zijn opgenomen. Box maakt het mogelijk om content online op te slaan, waardoor data altijd toegankelijk is en eenvoudig kan worden beheerd en gedeeld. Inmiddels gebruiken meer dan 225.000 bedrijven wereldwijd de oplossingen van Box en hebben daarmee de kosten voor het opslaan en delen van content gereduceerd met 50 procent.

“Box en CRMWaypoint hebben als doelstelling om samenwerking binnen organisaties en mobiele productiviteit naar de cloud te brengen en een uitstekende gebruikerservaring te bieden aan medewerkers binnen iedere organisatie”, zegt Wayne Cook, vicepresident Channel en Alliances bij Box.  Ton van der Meer (foto), CEO van CRMWaypoint vervolgt. “Omdat de vraag naar de mogelijkheid om informatie op een veilige manier te delen en beheren vaker het verschil kan maken in de steeds sterker concurrerende markt van vandaag de dag is CRMWaypoint een partnership aangegaan met Box. Wereldwijd heeft Box in totaal meer dan 25 miljoen gebruikers, waaronder 99 procent van de Fortune 500. Wij staan volledig achter de missie van Box om bedrijven productiever, concurrerender en meer samenwerkingsgericht te maken, door mensen en hun belangrijkste informatie met elkaar te verbinden. Wij kijken uit naar het partnership.”

CRMWaypoint is ook aanwezig tijdens de Box World Tour in Amsterdam op 20 maart aanstaande, waar diverse sprekers meer vertellen over hoe cloud de business transformeert in 2014.