Redactie - 19 februari 2014

Gouden randje jubileum 5de editie Dutch Mobile Networking Event

 

Geheel in oranje sfeer van de Nederlandse topsporters in Sotsji krijgt de 5e editie van het Dutch Mobile Networking Event (DMNE) een gouden randje. Naast het feit dat de Nederlandse ambassadeur Kees van Rij iedereen verwelkomen zal, is er een record aantal partners en sponsoren die dit jaar meedoen en heeft recent Bavaria interesse getoond om de gasten te voorzien van echt Nederlands bier.

“Nederlanders verbinden in het buitenland is een kunst op zich” stellen Caroline Spek en Danny Frietman (foto), die ooit samen het initiatief namen en inmiddels de facto standaard zijn geworden tijdens het jaarlijkse Mobile World Congres in Barcelona.

Betahaus Barcelona

Het DMNE brengt Nederlandse bezoekers van het Mobile World Congres in een informele sfeer samen en biedt zo een platform om de relevante hoogtepunten van de jaarlijkse telecombeurs te bespreken met vakgenoten. Dit jaar vindt het voor de vijfde keer plaats op maandag 24 februari 2014, in het Betahaus. Het betahaus is in navolging op het succes in Berlijn de nieuwste innovatie hub in de creatieve wijk Gracia in Barcelona.

Geïnteresseerde Nederlandse deelnemers van het Mobile World Congres kunnen zich inschrijven via de website. Gebruik #dmne14 om berichtingeving op Twitter te volgen.

Sponsoren

De jubileum editie zal mede worden mogelijk gemaakt door een aantal nieuwe partners en sponsoren zoals VDVL, Barcelona Mobile Capital, Qelp, Netherlands Business Support Office Barcelona, Executive-People, Dutch IT Channel, Barcelona Mobile Capital, Lumidee, Yucat, Ambiance Technology en Salesforce. Traditiegetrouw verwelkomt EDR Vastgoed iedereen als sponsor van de welkomsdrank.

Ook hardware

Dit jaar zullen er ook twee gerenommeerde Nederlandse hardware specialisten aanwezig zijn, namelijk Ambiance Technology en Lumidee. Ambiance Technology is een full service provider die naast eigen merken zoals WHOOP unieke branding programma’s biedt voor retail ketens zoals Wolfgang van Aldi. Tijdens het event zal er een WHOOP toestel worden verloot onder de aanwezige bezoekers.

De andere onafhankelijke hardware expert is Lumidee, sinds 1993 gespecialiseer in klantspecifieke communicatie oplossingen, zoals headsets voor bijvoorbeeld contactcenters, drukke kantoor omgevingen, hulpdiensten en industrie. Door het merkonafhankelijk assortiment zijn alle klanten verzekerd van gedegen advies op basis van specifieke behoeften en niet alleen op basis van een product of merk. Lumidee heeft ook sinds kort een vestiging in Barcelona vanwaaruit de Spaanse markt veroverd wordt.

Door: Witold Kepinski