Redactie - 25 november 2013

Salesforce.com presenteert nieuwe Salesforce1 Service Cloud


Salesforce.com, een cloud-platform voor klantinteracties, presenteert de nieuwe Salesforce1 Service Cloud, het nieuwe klantenserviceplatform voor ‘The Internet of Customers’.

De nieuwe Service Cloud is een social, mobile en cloud-platform en stelt bedrijven in staat betere klantenservice te bieden, zo meldt de leverancier. De Salesforce1 Customer Platform API’s maken nieuwe 1-Touch Service mogelijk waardoor ontwikkelaars en onafhankelijke softwareleveranciers in elk product, applicatie of ervaring, service kunnen toepassen.

Met deze nieuwe ontwikkelingen kunnen medewerkers volgens Salesforce,com problemen sneller oplossen door altijd en overal proactief te beschikken over bruikbare inzichten, experts en relevante bronnen. Met de nieuwe Salesforce1 App kan iedere medewerker overal en vanaf elk apparaat helpen bij het oplossen van problemen van klanten. Elke Service Cloud- en Salesforce Desk.com- gebruiker, beschikt over dit nieuwe klantenplatform om op een geheel nieuwe manier in contact te komen met de klant.

Bedrijven als HP, Philips en Stanley Black & Decker werken reeds met Salesforce1 Service Cloud.

Door: Witold Kepinski  

CompTIA Community Benelux BW 7-31 mei Datacollectief BW 13-05-2024 tm 03-06-2024
Dutch IT Partner Day 11 juni2024