Redactie - 18 november 2013

Samsung opent ‘Samsung Experiences’ in Media Markt Rotterdam Centrum


De nieuwe ‘Samsung Experiences’ in Media Markt Rotterdam laten klanten producten werkelijk ervaren. Daardoor kunnen zij de mogelijkheden van de producten van Samsung al in de winkel ontdekken. Zo ervaren zij ter plekke hoe de producten van Samsung op een slimme manier samenwerken.

“Nu consumenten steeds meer aankopen online doen, krijgen fysieke winkels een andere rol. Fysieke winkels veranderen steeds verder van ‘place to buy’ naar ‘place to be’”, aldus Menno van den Berg (foto), Vice President van Samsung Nederland. “In fysieke winkels willen we consumenten onze producten écht laten ervaren, zodat zij precies weten wat onze producten ze kunnen bieden. Met de ‘Samsung Experiences’ kunnen klanten zelf ontdekken hoe onze producten in hun leven passen en producten in de winkel ervaren.”

De ‘Samsung Experiences’ zijn de eerste in Nederland. Een onderdeel daarvan is de Smart Adviser, die klanten op interactieve wijze vertelt over de features van de Samsungs Smart TV’s. Net zoals een 3D Tyrex die door de toepassing van Augmented Reality om klanten heen loopt. De ‘Samsung Experiences’ zijn voor het eerst te ervaren in Media Markt Rotterdam Centrum aan het Binnenwegplein.

De ‘Samsung Experiences’ in Media Markt Rotterdam zijn een voorbeeld van de nieuwe interactieve retailoplossingen die Samsung biedt. Daarmee kunnen retailers klanten een nóg aantrekkelijkere ‘shopping experience’ geven. Bijvoorbeeld met de premium instore services, waar producten ter plekke ingesteld kunnen worden naar de wensen van de klant.

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024