Redactie - 09 oktober 2013

Infor legt HCM-strategie uit tijdens HR Tech Europe in Amsterdam RAI


Infor, een leverancier van bedrijfssoftware met meer dan 70.000 klanten, is diamond sponsor van het HR Tech Europe evenement, dat 24 en 25 oktober plaatsvindt in de RAI Amsterdam.

Tijdens het evenement toont Infor op stand 402 haar Human Capital Management (HCM) oplossing en delen klanten Toyota en NCC hun ervaringen met Infor-oplossingen.
 
HCM is een geïntegreerde oplossing die bedrijven in staat stelt de prestaties van medewerkers te meten en verbeteren, maar ook om ze te motiveren, te selecteren, te beoordelen en te belonen. De applicaties omvatten bedrijfsprocessen die variëren van talentacquisitie, prestatiemanagement, personeelsmanagement, planning, ontwikkeling, opleiding, compensatie, tijd- en aanwezigheidsregistratie, workflow en meer. 

Joost Segers, manager voor technische trainingen bij Toyota Motor Europe, geeft vrijdag 25 oktober, van 12.15-12.45 uur, in ruimte G107 inzicht in “The Power of Business-Led Learning”. Toyota Motor Europe beheert een ecosysteem van meer dan 80.000 fte’s verspreid over meer dan 48 landen die meer dan 30 verschillende talen spreken. Om hogere klanttevredenheid te bereiken, startte Toyota een ambitieus project en implementeerde een Learning Management System (LMS) in heel Europa. Al het studiemateriaal en certificeringen worden gemaakt, gemanaged en verstuurd vanuit één systeem. Het LMS, “Toyota Connect”, wordt gezien als de lijm die autonome dealers verbindt tot één community en bijdraagt aan een grotere naamsbekendheid en klanttevredenheid.

Door: Witold Kepinski