Redactie - 02 februari 2013

BT Contact is vernieuwd met Cisco, Avaya en Genesys technologie


British Telecom (BT) heeft BT Contact, het portfolio van oplossingen voor contactcenters, vernieuwd. De nieuwe technolgie moet organisaties helpen op gebied van ‘omnichannel’ klantenservice.

Cisco, Avaya en Genesys
Omnichannel klantenservice wordt over vele kanalen geleverd en binnen de organisatie met elkaar verbonden met als doel klanten beter van dienst te zijn aldus BT. De vernieuwingen omvatten onder andere technologieën van BT’s belangrijkste partners Cisco, Avaya en Genesys, en optimalisatie van diensten voor middelgrote organisaties met contactcenters van 100 tot 1000 seats.

Tesco
Een klant die al gebruik maakt van BT Contact is Tesco, een grote Britse retailer die eerder ook koos voor Microsoft Office365. Tesco’s grootste contactcenters in Dundee en Cardiff hebben samen meer dan 1800 medewerkers en voeren ieder jaar meer dan 90 miljoen minuten aan telefoongesprekken. BT Cloud Contact helpt Tesco de inkomende klantgesprekken direct naar de meest geschikte agent met de juiste vaardigheden te sturen, aldus BT.

Door: Witold Kepinski