Redactie - 21 januari 2013

Succesvol jaar voor ICT dienstverlener PEAK-IT


ICT dienstverlener PEAK-IT kijkt terug op een goed en succesvol jaar. Naast een gestage groei van het aantal opdrachten is ook de omzet in 2012 verder gegroeid met 11 procent.

Naar verwachting blijft dit aantal ook groeien in 2013. Dit komt mede door de hbo geaccrediteerde ICT-opleidingen die PEAK-IT aan haar eigen personeel aanbied. PEAK-IT verwacht dat binnen 3 jaar de eerste medewerkers een hbo-studie succesvol afronden. Ook de georganiseerde ICT Summerschools voor startende ICT’ers was afgelopen zomer een succes. Ruim 35 ICT´ers vonden een nieuwe functie door de ICT Summerschool.

?Wij merken niet alleen dat er steeds meer hoogopgeleide ICT´ers worden gevraagd, maar ook dat communicatie met eindgebruikers steeds belangrijker wordt", aldus Algemeen directeur Maarten Cobelens (foto). "PEAK-IT speelt hier niet alleen op in doormiddel van het hbo programma en de summerschools, maar heeft ook speciaal Helpdesk Institute trainingen (HDI) voor haar medewerkers. HDI focust zich op strategieën voor effectieve service naar eindgebruikers, heeft een inteationaal erkende certificering en wordt aanbevolen door Microsoft."